XXL Nutrition

Exel programma dat automatisch E/K/V berekent

Martios

Dutch Bodybuilder
Waardering
36
Al een tijd gebruik ik een programma dat dus de eiwitten/koolhydraten/vetten berekent van alles dat ik eet. Ik weet de naam niet van het programma en kan ook geen link meer vinden om aan te geven welk programma ik bedoel. Wel kan ik zeggen dat je je leeftijd, lengte, lichaamsgewicht en activiteitsfactor in moet vullen. Weet iemand welk programma ik bedoel? De kleuren van de interface zijn blauw met blauw-groen.

Ik heb er namelijk een vraag over; weet iemand hoe je zelf een voedingsmiddel toe kunt voegen waarbij je de kcal en E/K/V waardes zelf toe kunt voegen?

Zou top zijn :)

je bedoelt bij calorietabel? gewoon na de laatste enter drukken krijg je nieuwe rij en kan je alles invullen

• Topic Starter Topic Starter
Wat bedoel je met calorietabel? Best mogelijk dat ik het volledige programma nog nooit heb gebruikt ;)

uiteindelijk wil ik dus in de dropdown lists dat nieuwe (zelf toegevoegde) voedingsmiddel kunnen selecteren. Maar dat begreep je waarschijnlijk al.

Ahhh nu zie ik het. Er zijn meerdere tabbladen! OK, vergeet mijn vraag verder. Ik begrijp het :). Dank je wel man.

Laatst bewerkt:
ja kijk onder heb je meerdere sheets succes

Ik krijg een foutmelding die zegt: 'ongeldige celverwijzing' als ik zelf iets heb toegevoegd. Iemand die weet hoe ik dat kan verhelpen? (ben behoorlijk noob wat betreft excel)

Ik heb een vraag over het tabblad gewicht:

er staan verschillende kolommen in waaronder "gewicht" en "dagelijks gewicht" wat is het verschil daartussen? Wat word ik verondersteld in te vullen daar? En "VVM? Hoort hij je vetvrije massa zelf in te vullen/uit te rekenen? Of moet ik het zelf invullen?

Thanks!

Kleine bump plus kopie laatste vraag

Ik heb een vraag over het tabblad gewicht:

er staan verschillende kolommen in waaronder "gewicht" en "dagelijks gewicht" wat is het verschil daartussen? Wat word ik verondersteld in te vullen daar?

En onder "VVM"? Hoort hij je vetvrije massa zelf in te vullen/uit te rekenen? Of moet ik het zelf invullen?

alvast bedankt!

Thanks!

Terug
Naar boven