XXL Nutrition

Exodus pharma clenbuterol

lethaljr

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
86kg
Vetpercentage
27%
hoi allemaal,
Ik heb een potje clenbuterol van exodus pharma 50mcg
50mcg is naar mijn wete best veel voor een tabletje clen. Ik kan verder ook niks over het merk vinden mbt clenbuterol weet iemand misschien of het legit is?
Sorry als het niet in de goeie subforum geplaatst is.
Mvg

Of het merk legit is zal waarschijnlijk niemand weten, of het ook nodig is gezien jou stats (27%) zal waarschijnlijk iedereen wel weten.
Bewaar ze maar lekker in je kleding kast en begin met fitnessen/cardio/diëten etc. Zonder een goed dieet zal geen enkel product goed werken om af te vallen. Gezien jou omstandigheden val jij makkelijk af met alleen cardio.
Als je echt graag aan de clen wilt beginnen, wat mij ongelooflijk gigantisch idioot lijkt, ga er dan eerst véél research over doen voor je er aan begint, want 50mcg clen is niet zo heel veel als je kijkt naar wat er normaal gesproken dagelijks geslikt wordt door de die-hards.

• Topic Starter Topic Starter
Dit is een oude account van meer dan een jaar geleden ik zit op 18% en heb me er veel in verdiept en heb begrepen dat Dag 1-3: Clenbuterol 50 mcg/dag
Dag 4-6: Clenbuterol 75 mcg/dag
Dag 7-10: Clenbuterol 100 mcg/dag
Dag 11-14: Clenbuterol 125 mcg/dag
En dan 2 weken stoppen en weer opnieuw tot gewenst resultaat bereikt is goed is? Klopt dit ? En weet iemand toevallig of exodus pharma legit is

als ik jou was zou ik eerst tot 10-11% clean trainen.. met clen zou dat misschien een week of 2/3 sneller gaan. Is het zo dringend?
Clen is handig wanneer je lager dan 10% wilt gaan zitten, omdat je verbranding moeite heeft om je laatste paar kilootjes vet weg te branden.
Als je er achter wilt komen of het legit is moet je er gewoon aan beginnen. Je hebt voldoende research gedaan en je weet wat je te wachten staat(trillingen etc). Als het uit de hand loopt en je vertrouwd het niet, 112 ;).
Het ene bakje exodus pharma hoeft niet gelijk te zijn aan een ander bakje exodus pharma, het is allemaal underground shit.
Als ik jou was zou ik eerst met 20 mcg beginnen en daarna verhogen met 20 mcg per dag tot je, je er prima bij voelt. De ene voelt zich goed bij een dosering van 80mcg max de ander bij 140mcg. Het verschilt per persoon.

Zie nu pas verkeerde sectie

Net alsof het cutten moeilijk is als je op 18% staat.
Je hebt zowat geen spierverlies nog en vet verdwijnt als water voor de zon als je zo hoog zit.
Als je nu al naar de clen wilt grijpen ben je dom bezig.

Terug
Naar boven