hallo, me vader had laatst zo'n staal expander gekocht zo'n soort veerdingtje. Wat train je er eigenlijk allemaal mee ?
Groetjes
Groetjes
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo als ik het vragen mag ?zou voor borst moeten zijn ofzo maar lijkt me nou niet echt nuttig om echt mee te trainen.
Ja, Hier een foto ervan http://www.google.nl/imgres?imgurl=...age=1&ndsp=24&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=101&ty=59Laat maar dacht dat je het over iets anders had maar jij bedoelt zo'n veren met 2 handvaten eraan toch?
Kun je volgens mij vrij veel oefeningen mee doen maar zou toch eerder naar de sportschool gaan![]()
Vind wel dat je er goed je triceps,bovenrug en schouders mee traind.goeie eerste post zeg......
Maar ik zou zo'n ding laten voor wat het is en gewoon fijn een sportschool of normaal materiaal zoals een squatrek/cage of freerack vinden met halter en dumbbells enzo.
). Dan kun je ook borst en rug trainen.als je de veren met gestrekte armen uitrekt train je je rear delts. heb eigelijk geen flauw idee hoe je borst traint met zo'n onnozel ding. achter je rug en fly's doen?