XXL Nutrition

Expeditie Robinson 2006: Strijd der Titanen

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Wie is de ultieme Robinson? Zeventien spraakmakende deelnemers uit het verleden van de expeditie ontmoeten elkaar voor de definitieve confrontatie! Zwaarder, heftiger en spectaculairder dan ooit.

Met het neusje van de zalm van de afgelopen jaren is het deelnemersveld gepokt en gemazeld in hun strijd om te overleven. En dat is nodig want het wordt deze keer zwaarder en spectaculairder dan ooit. Zo zullen de deelnemers zich onder meer door een verzameling van de zwaarste proeven van de afgelopen jaren heen moeten slaan.

Onder anderen oud-winnaars Karin (2000), Richard (2001) en Frank (2004) maar ook onvergetelijke lastposten als Björn, Mick en Douwe doen een gooi naar de hoofdprijs van 50.000 euro. Wie bundelt belangrijke eigenschappen als sociale vaardigheden, fysieke kracht, voldoende zelfkennis en lef tijdens de eilandraad? Wie is de ultieme Robinson?.

Talpa, 20:30 uur

Aangezien er vorig jaar een behoorlijk aantal mensen van dit forum waren die het programma volgde, vanavond is het weer zo ver! Vind het altijd een leuk programma en dit jaar doen allemaal deelnemers van voorgaande jaren mee. Ben benieuwd!

Rob G zei:
Aangezien er vorig jaar een behoorlijk aantal mensen van dit forum waren die het programma volgde, vanavond is het weer zo ver! Vind het altijd een leuk programma en dit jaar doen allemaal deelnemers van voorgaande jaren mee. Ben benieuwd!

Ja Rob, je favoriet doet ook weer mee, die mafkees met die baard, die als trucker door het leven ging/gaat. Ik hoop dat het nu echt een keer knokken wordt of iets in die richting:D

Die Belgische mijnwerker, hoe heet ie nou? Richard ofzo, die vond ik wel tof.

:orly:

JA!

Doet die mega man Elbert niet mee :D? was wel n zeikerdje.. maar wel flinke spieren. en Douwe is uiteraard ook te gek ;) en maxime? die belg, doet die mee? nja we zullen het zien ;)

• Topic Starter Topic Starter
exarchos zei:
Ja Rob, je favoriet doet ook weer mee, die mafkees met die baard, die als trucker door het leven ging/gaat. Ik hoop dat het nu echt een keer knokken wordt of iets in die richting:D

:eek: Oh damn...

hier staan alle deelnemers:

[Link niet meer beschikbaar]

hmm, die fleur doet ook weer mee. lekker wijffie..

Uitgemolken concept. Ik vond de eerste twee edities wel leuk, maar daarna had ik het wel gezien.

Wel leuk, de engelse versie was toen ook erg tof. Ik heb daar stukjes van gezien.. zij moesten niet de hele tijd proeven doen. Het kamp begon gewoon als een grote groep en zoals zo vaak splitste zich dat al snel op in 2 groepen.. de mietjes die altijd sociaal zijn en de eikels die er alles voor over hadden om te winnen. Kamp 2 ging dan ook gewoon snachts het eten stelen van de mietjes.. was erg grappig. Hopelijk wordt het nu ook weer een flink felle strijd.

Veel bekende gezichten. Haha die mafketel van een Bjorn begon al weer na 5 minuten te zeiken en dat is hem meteen fataal geworden.

Bjorn is eruit :(

Is Bjorn er al uit? :roflol:

Hoe kun je nu de meest besproken, orginele en rasechte robinson uit het programma halen...???
laat m dan weer op een apart eiland fijn zn gang gaan, maar dit is gewoon dom.. kost ze in ieder geval al 1 kijker..

Tenzij die rage-Mick nog wat geks gaat doen :rolleyes: :D

Ach zeg nou zelf, wie zou het nou meer dan 5 dagen uithouden samen met die mafketel op 1 eiland? Hij mag dan wel een echte robinson zijn, het was gewoon een knetter irritante gast.

:woot: Bjorn de Gekste !!!

Benieuwd who's next

Rob G zei:
Ach zeg nou zelf, wie zou het nou meer dan 5 dagen uithouden samen met die mafketel op 1 eiland? Hij mag dan wel een echte robinson zijn, het was gewoon een knetter irritante gast.

Bjorn was knetter waus :cool: echt jammer dat ie weg is.

Trouwens beter dat die Lydia geen andere kleding heeft meegenomen.

lydia is nog wel paalbaar

Rob G zei:

Word! Ik heb ook eens gekeken en ik moet zeggen dat het programma mij wel bevalt.

Vroeger ook sporadisch eens gekeken en toen viel die Bjorn mij reeds op alleen was hij toen blijkbaar niet zo knorrig als nu. Ik weet wel hoe zoiets gaat hoor bij dergelijke gasten, ze hebben reeds een slechte reputatie en iedereen denkt 'hij gaat het verknallen' en Bjorn zelf dacht dat waarschijnlijk ook en zo kom je aan een self fulfilling prophecy.

Ik vond hem een razend irritant iemand maar wel een nuttig iemand, had hij dat visnet niet gevonden dan waren ze misschien wel verhongerd.

Uiteindelijk wist hij heel goed dat hij het aan zichzelf te danken had maar hij is er de persoon niet naar om dat toe te geven.

Terug
Naar boven