MuscleMeat

Explosion geexplodeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Wat is er uiteindelijk met Explosion (Methelone) gebeurt?

Is het nog voorhanden? Wordt het binnenkort 'zwart' op de markt gebracht? Iemand een update?

(BTW Kan die meneer die mij een PM stuurde over een zaak in Zwolle even reageren per PM? Ben je naam kwijt...)

Oprotten met die troep, iedereen weer ouderwets aan de MDMA!

is niet meer (legaal) te verkrijgen, bijna geen een smartshop in amsterdam heeft het nog, en als je niet bekent bent geven ze je zoiezo niet mee

tis volgens mij nog wel te bestellen op internet

• Topic Starter Topic Starter
Via internet al weken niet meer dacht ik, al die sites zijn down of aangepast...

Vragen naar bronnen! Ban! :D Het is niet meer legaal voor zover ik weet en denk dat de prijs niet meehelpt om het zwart op de markt te brengen. Genoeg goedkopere alternatieven in het illegale circuit.

Het ging speciaal om ditte omdat iemand bij me mauwt die het zo graag eens wilde nemen.

Pech denk ik, of je geeft gewoon wat Toilet Airea. Schijnt ook super te zijn. Er is toch genoeg designer spul te krijgen. Knal er wat CB2 in of zo.

ik ben die meneer, en ik heb je een pm gestuurd :o

EricR zei:
Pech denk ik, of je geeft gewoon wat Toilet Airea. Schijnt ook super te zijn. Er is toch genoeg designer spul te krijgen. Knal er wat CB2 in of zo.

Euh ik ben niet thuis in de uitgaans-drugs van tegenwoordig.
CB2? U zei?

Ik wist het... Zei toen in dat grote topic ook al dat ze er wel snel genoeg iets tegen zouden doen, en dat het niet legaal zou blijven. Logisch gevolg.

Kunt het als poeder nog wel bij bepaalde pharmaceutische bedrijven in China bestellen. Alleen ben je dan nog 60-100 euro/gram kwijt.

18 karaats goudpoeder is goedkoper per gram.

Hehe ik heb lekker 2 buisjes binnen! :cool: Dat wordt gaan als een straaljager op vakantie :D:D:D

Chemobox ! :D

idd........stel druggers hier zeg! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven