Fitness Seller

externe HD aan/uit knop (?)

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Hallo,

Ik ben op zoek naar een externe HD (3,5 inch).
Maar zit te twijfelen of ik er een aan/uit knop op wil hebben.
Opzich maakt het me niets uit; hoeft er geen op te zitten.
Maar ben bang dat de kans op instabiliteit (bij geen schakelaar) groter is, de kans op onbruikbaarheid groter is. Is dat zo? De kans op probs groter is.

Is een 640 GB HD verder nog minder stabiel dan een 500 gb hd (western digital)?

Merk,kleur,vorm maakt me weinig uit. Als het maar stabiel is (liefst znder aan/uit knop).

Waarom neem je geen schijf die aan gaat als je PC opstart en uit gaat als je je PC uit zet.. :)

Aan/uit knop maakt niks uit voor de stabiliteit;) Er zit natuurlijk wel veel verschil in snelheid bij die schijven, hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf wat je wilt uitgeven.

• Topic Starter Topic Starter
Nou het liefst 16mb/, maar zal wel 8mb/ worden voor een bedrag van onder de 70 eurie ;)

Iemand anders nog?
geen aan/uit knop geeft geen problemen wat betreft stabiliteit.
Bedoel hiermee verhaaltje van: HD veilig verwijderen van computer, bij uitrekken usb enz?
En 8 mb is opzich snel genoeg voor bestandjes van telkens 3-20 mb? kopieren?

Iemand anders nog?
geen aan/uit knop geeft geen problemen wat betreft stabiliteit.
Bedoel hiermee verhaaltje van: HD veilig verwijderen van computer, bij uitrekken usb enz?
En 8 mb is opzich snel genoeg voor bestandjes van telkens 3-20 mb? kopieren?

Aan en uitknoppen dragen niks bij tot stabiliteit.
Natuurlijk moet je niet beginnen met je HD kletsen te geven als ze aan staat...
8mb cache is genoeg als de hd niet gebruikt wordt om programma's te draaien, als het louter storage is heb je met 8 meer dan voldoende.
Veilig verwijderen is vooral om te zorgen dat er geen kopieer- of andere acties meer bezig zijn als je de stekker uit je pc trekt, doe je dat wel heb je dataverlies.

dank u, meer dan duidelijk!

Terug
Naar boven