Fitness Seller

extrasystole icm aas.

Docphil

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m87
Io,

Ben best wel nieuwsschierig als hier mensen zitten die soms of regelmatig last hebben van extrasystole (overslaan van een hartslag) en daarbij een kuur lopen ?

Groeten!

ja mie,no problemo.

Ligt er wel een beetje aan waardoor dit overslaan ontstaat, meestal is het onschuldig, maar als bijvoorbeeld een hartkamer sterk vergroot is, is dat misschien een ander geval.
Zou wel even checken bij een arts.

mijne kwam lange tijd door clen.

• Topic Starter Topic Starter
Ligt er wel een beetje aan waardoor dit overslaan ontstaat, meestal is het onschuldig, maar als bijvoorbeeld een hartkamer sterk vergroot is, is dat misschien een ander geval.
Zou wel even checken bij een arts.

Heb hiervoor een maandje of 3 geleden een cardioloog geraadpleegd. Deze heeft me onderworpen aan een heleboel tests, waaronder sonar van het hart om eventuele afwijkingen op te sporen, gelukkig was de uitkomst hiervan negatief.
Ook heb ik 24 uur rondgelopen met een monitor om eventuele extrasystole in kaart te brengen. Gedurende deze 24 zei ze dat ze zelfs geen enkele overslag had opgemerkt, het enige wat ze merkwaardig vond was dat m'n hartslag savonds opeens een heel stuk de lucht in ging, maar dat wijdt ik aan het fappen (true story.)

Het is best merkwaardig, soms heb je er dagen geen last van en andere dagen net heel veel. Nuja, volgens mij blijft het iets waar je niet te omslachtig mee mag omspringen (zeker in combinatie met aas). Zal me opnieuw laten checken door de cardioloog en meer informatie verzamelen voordat ik aan m'n kuur begin.

Als iemand nog informatie of eventueel ervaring heeft met extrasystole (al dan niet icm aas) gelieve dit dan hier mede te delen of via pm.

Groeten, Phil.

Je kan ook altijd nog een second opinion aanvragen, maar zou niet teveel stressen als ze niks kunnen vinden.

Terug
Naar boven