Fitness Seller

Nieuws Extreem linksen op een lijn met moslim extremisten

cutler

Ripped Bodybuilder
Waardering
77
Lengte
Massa
40kg
Vetpercentage
50%
BIRMINGHAM - Een demonstratie tegen islamitisch extremisme is zaterdag in de Engelse stad Birmingham uitgedraaid op rellen. Aanhangers van de rechtse English Defence League (Engelse Verdedigingsliga) raakten slaags met antifascisten die een tegendemonstratie hielden.

Bij de ongeregeldheden waren volgens de omroep BBC enkele honderden mensen betrokken. Meer dan twintig mensen zijn wegens misdragingen gearresteerd. De demonstranten zouden onder meer met projectielen hebben gegooid. Ook vorige maand waren er ongeregeldheden in Birmingham bij een demonstratie tegen islamisme.

De English Defence League zegt op zijn website „vreedzaam te betogen tegen de agressieve islam”. Volgens critici onderhoudt de beweging banden met zowel de ultranationalistische politieke partij BNP als met voetbalhooligans.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/4767076/__Rellen_bij_protest_tegen_islam__.html

Werkloze linkse hippies verstoren het weer dus.. Het is tegen moslimextremisme, dus blijkbaar staan ze aan de kant van de moslimextremisten. Kapot schieten dus dat tuig, smerige landveraders.

Het lijkt wel of de enige nieuwsberichten die jij hier neerzet nieuwsberichten zijn waar je je gal kan spugen over de 'linkse landverraders', het is in engeland man:who:

kogels komen van links!

Dus extremisten strijden tegen extremisten die actievoeren tegen extremisten. Dat ze allemaal maar sterven.

Laatst bewerkt:
Cutler is echt van de meest genuanceerde personen die ik ken!

extremisme = extremisme.
maakt niet uit vanuit welke ideologie

Zo'n topic hebben we nog nooit gehad hier.

lol, als je neit bij ons hoort ben je tegen ons mentaliteit?

Ik blijf in ieder geval altijd als loner in m'n zwerversportiek zitten met m'n internetaansluiting dus geef blauw in heel de EU het mandaat van mogen schieten met scherp op zowel alles van links als alles van rechts. Ik moet vermaakt worden.

• Topic Starter Topic Starter
In jullie geval gaat het samen met vreemdelingenhaat.

idd, extremisten zoals Cutler zijn de kanker van de samenleving dat zo snel mogelijk verwijderd moet worden;)
:cool:

e-thug.jpg

Terug
Naar boven