Fitness Seller

Extrema 2009!

Dave Clarke stage is wel vet ja. DJ Remy moet je ook zeker kijken, echt vet!

• Topic Starter Topic Starter
kom je niet rob_G? je woont gvd in eindhoven ;)

Nee ik ben er niet. Ben wel paar keer geweest. Zeker leuk feestje, maar toch heb ik ook mijn 'remarks' :) Vind het te duur, te druk, en te veel van die pauper lui, maar dat heb je altijd beetje bij dancefeesten in Brabant.

ach ja het is altijd wel wat natuurlijk , ik kijk niet naar andere mensen en ga gewoon lekker los ;) en het is idd aan de prijs , maar als je ziet wat er aan dj's staan dit jaar vind ik het wel een normale prijs

Yup, present. Is zowat in mijn achtertuin. Ga trouwens als jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren

Wat een dood topic..... Ik ga hoogst wss ook :thumb: maar zal me er wel weer weinig van herrineren:P

Ik hoor het ook vanuit de achtertuin als windt beetje deze richting op komt:D Maar ik ben er nog nooit geweest en dit jaar ook niet.

is er wel bij dit jaar ....

Deze jongen is er dit jaar ook weer bij! Ik woon in Eindhoven, dus het is praktisch naast de deur.

ik ben makkelijk te herkennen er loopt er eentje bij mij en die heeft wat te veel melatonan gebruikt hahahahaha

het is uitverkocht! 45.000 kaartjes :D

hoppa zo dadelijk gas erop! volgens buienradar blijft het zowiezo tot 4 uur droog :D

deadmau5 en axwell ga ik zeker zien!

Lol net op tv gezien, vond het nou niet echt zo spectaculair als dat ik gehoord had, maarja misschien had je er gewoon bij moeten zijn.

we hadden geluk alleen s'morgens wat regen ....was een goed festival alleen te groot geworden kleiner is fijner zal ik maar zeggen op een gegeven moment weet je niet meer wat je moet gaan kijken te veel goede namen op dezelfde tijd en verdomme wat was het er druk

wat een geweldig feest zeg! 1 van mijn beste outdoor feesten iig.
axwell en deadmau5 :respect: en de closing show was ook erg goed geregeld!

Iemand bij de ingang nog Boom shakalak soundsystem meegekregen? Dat was die reggae/dub/toasters.

Terug
Naar boven