hatseflats
Cool Novice
- Waardering
- 1
GRrrr,
ik word echt gek van de jeuk op me rug de laatste tijd. Als ik me even inspan of bij de tandarts lig cq schrik ofzo dan jeukt me hele rug. Het is de laatste tijd zo erg dat ik echt half dood ga erdoor.
Het enigste wat helpt is eigenlijk te koelen met een natte koude handdoek ofzo.
Iemand ervaring mee?
Zijn al verschillende oplossingen de revu gepasseerd;
-andere kleren, niet van polyester enzo.
-ander wasmiddel (nog niet geprobeerd).
-allergisch voor je eigen zweet.
-te droge huid, beter insmeren met goede zalf (doek al geloof ik).
Mja iemand DE oplossing? Want ik denk dat ik volgende week even een apktje ga doen bij de dokter (heb nog meer wazige klachten die ik heb opgespaard, waarvan deze wel de irritantste is overigens).
Anti histamine zullen wel weer wat helpen denk ik, maargoed medicijnen zijn ook maar zo zo.
ik word echt gek van de jeuk op me rug de laatste tijd. Als ik me even inspan of bij de tandarts lig cq schrik ofzo dan jeukt me hele rug. Het is de laatste tijd zo erg dat ik echt half dood ga erdoor.
Het enigste wat helpt is eigenlijk te koelen met een natte koude handdoek ofzo.
Iemand ervaring mee?
Zijn al verschillende oplossingen de revu gepasseerd;
-andere kleren, niet van polyester enzo.
-ander wasmiddel (nog niet geprobeerd).
-allergisch voor je eigen zweet.
-te droge huid, beter insmeren met goede zalf (doek al geloof ik).
Mja iemand DE oplossing? Want ik denk dat ik volgende week even een apktje ga doen bij de dokter (heb nog meer wazige klachten die ik heb opgespaard, waarvan deze wel de irritantste is overigens).
Anti histamine zullen wel weer wat helpen denk ik, maargoed medicijnen zijn ook maar zo zo.

. en zodra je gaat jeuken wordt het bijna erger (doordat je je weer inspant ofzo). heb het trouwens ook onder de douche, dan wordt me lijf ook te warm ofzo, tis echt vreemd.