XXL Nutrition

F*ck trailers!!!

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Bij deze wil ik even de kans nemen mijn mening te uiten over hedendaagse trailers:

**** TRAILERS!!!

Ik word r echt voort ziek van dat ik in de bios zit en gewoon ALLE hoogte- en diepte punten uit een film al voorgeschoteld krijg! Waar zijn de teasers gebleven?!?!?!?!

Neem nou bijvoorbeeld Scary Movie 3. Die film hoef ik echt niet meer te zien want ik heb gewoon ELKE goede grap uit die film al gezien met de trailers! Waarom doen ze zoiets?! Met american pie 3 was het ook al zo ongelofelijk irritant dat je gewoon hele scene's ziet met de voorstukjes. De trailers van de matrix zijn ook al zo erg. Gelukkig heb ik alle trailers van matrix 3 kunnen mijden, maar met matrix reloaded had ik minder geluk en daarvan had ik dus al veel te veel vette scene's gezien :(

Ik vind dat ze op die manier echt films vernken. Belangrijke plotwendingen en mooiste stukken uit een film; je hebt het allemaal al van te voren gezien. Ik vind zelfs dat ze op videobanden ook vaak al veels te veel van het verhaal vertellen. Ik lees die shit niet meer, ik hoef geen trailers meer te zien, ik ga wel gewoon naar de film en zie dan wel!

Wat vinden jullie van trailers?

geef je compleet gelijk Rob. Zit je in de bios zie je idd allemaal gave scenes die blijkbaar nadat je de desbetreffende film hebt gezien de gehele film al laten zien. Alle gave scenes worden daar uitgebreid uit de doeken gedaan

Moet je eens TMF of MTV kijken (1 vd 2) waar bij elke movie special hele films worden vertoond

videohoezen lees ik ook amper nog alhowel je bij onbekende films wel moet weten wat je in huis haalt, dan lees ik liever de veronicagids bij de filmsectie wat er uitkomt en 1 afbeelding bijstaat ipv trailers te bekijken

Ik ben groot fan van 24 op Yorin maar zt m na t einde abrupt af omdat ik echt niet hoef te zien wat er volgend eweek staat te gebeuren want dan is vaak al t een en ander ontrafeld

• Topic Starter Topic Starter
Precies, het is gewoon schandalig! :)

Maaruh, dat 24, dat is toch die actie serie die het in de VS zo goed deed?

yup dat is 24. Echt heel tof.
1 uur in 'onze wereld' is ook 1 uur in de serie. 3x raden hoeveel afleveringen er zijn :D

Heel af en toe laat ik me verleiden tot het bekijken van wat trailers, meestal online. Die trailer van Out Of Time was ook zwaar k*t, verklapt toch een groot deel van het plot. Die van Mystic River vond ik wel heel goed.

Trailers heb ik eigenlijk niet eens nodig. Ik kijk gewoon heel veel films. Soms kom je wel shit tegen, maar vaak ook een aangename verrassing.

Terug
Naar boven