AndroidHealthClinic

F.e.a.r.

Ben hem 2 uur aan eht spelen geweest, op gegeven moment kippenvel op mijn armen staan.. wat een game...echt.. en als je iets achter je hoort ofzo kun je beter maar even omdraaien dat is wat later in het spel echt nodig.. en dan staat er niks.. en dan weer wel.. ow boy.. dikke fun :)

nee man, vond het saai, altijd maar dan altijd hetzelfde

Hey ik heb jaren en jaren niet meer een game als dit gespeelt.. dan is het toch weer ff prachtig :D

Heb 't ff gespeeld, maar Call of Duty 2 veroverde m'n hart meer ;) Dus eerst ff CoD2 uitspelen en daarna Fear. Quake 4 had ik er al na 2 dagen opzitten :o

benchMarc zei:
Heb 't ff gespeeld, maar Call of Duty 2 veroverde m'n hart meer ;) Dus eerst ff CoD2 uitspelen en daarna Fear. Quake 4 had ik er al na 2 dagen opzitten :o

benchieee me homieee matiieeee
je gaat toch wel de torrent voor fear paasen he:D

benchMarc zei:

Gelukkig heb je verder geen leven, anders zouden je vrienden gaan klagen dat ze je nooit zien :p

benchMarc zei:

2 dagen? je begint oud te worden, 8 uur hier :D

Quake en F.E.A.R. zuigen, CoD 2 dikke ownage :woot:

roxxe zei:
2 dagen? je begint oud te worden, 8 uur hier :D
Ik 9.... niet 2 dagen achter elkaar natuurlijk. 4 of 4,5 uur per dag. Wie weet nog wel minder dan 9 uur. Maar ik gok het daarop.

Terug
Naar boven