XXL Nutrition

fabeltje of een feit

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreamy1

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
10.000 likes
Waardering
10.935
Lengte
1m75
hoe kan ik dit vertellen..ik hoorde dat jongeren veel beter op AAS reageren dan ouderen. waarom? omdat de lichaam nog jong is en dat ook beter reageerd op dat spul vergeleken met de 26+ers. maar ik heb het over jongeren die dan op hun vroegst al zijn begonnen met sporten en bij hun 18e of 19e besloten om aan de naalden te zitten. dus ik dacht misschien kan dat wel kloppen aangezien jongeren een "conditioneel" lichaam hebben.
diegene die me vertelde woog wel 130kg en was echt wel een forse reus en ik ga natuurlijk niet alles geloven wat hij zegt.

wat denken jullie

Ik ben een leek maar dacht altijd dat je je potentieel naturel wel flink aangesproken moet hebben voor je de spuit gaat zetten. Kijk maar om je heen. Dus ik denk dat er meer factoren meespelen.

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische substanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.

https://forum.bodybuilding.nl/topics/board-regels-iedereen-lezen.1615/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven