MuscleMeat

Facebook backtracen

Tartarus

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
216
Lengte
1m87
Massa
80kg
E-detectives,

Vroeger toen iedereen nog hyves had kon je gelinkte foto's backtracen naar het profiel waartoe zij behoorden. Rete 'handig' af en toe :D

Kan dit bij Facebook ook en zo ja hoe?

Wil ook weten :)

Bij de cyberpolice kun je mensen reporten en laten backtracen.

Het was even 10min werk maar heb het kunnen oplossen.
Als ik genoeg karma heb ontvangen bij morgen, post ik hoe je het kan doen. Aangezien ik voor de hyves tracker destijds ook belabberd weinig karma heb ontvangen terwijl er toch goed misbruik van is gemaakt :p

dead srs trouwens. Post anders een willekeurige link en ik zet de profiel hier.

Maar ik volg het niet 100% wat word er bedoeld met link van n foto? Als ik bijv wil dat jij n vriendin van me backtraced wat zou ik van haar moeten posten. Als ik haar fb link naar je stuur valt er nog maar weinig te tracen :P

Maar ik volg het niet 100% wat word er bedoeld met link van n foto? Als ik bijv wil dat jij n vriendin van me backtraced wat zou ik van haar moeten posten. Als ik haar fb link naar je stuur valt er nog maar weinig te tracen :P

de directe foto link die op de facebook server zit en ergens anders bijvoorbeeld geplaatst is. Dus met .jpg erachter.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 00:10 ----------

comaan throw me one

als het niet te moeilijk is wil ik het ook weten!
ben absoluut niet handig met computers...

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 00:24 ----------

fak jou man ik klikte op je spoilers.. jaa allebij!:D

Incoming!

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 00:27 ----------

Oke dis een lekkere; [Link niet meer beschikbaar]

De profieldid staat in elke foto, moeilijk hoor...

Waar dan? Zag hem niet bij mijn gepostte foto.

Je kan bij google ook zoeken op een afbeelding, dan geeft ie alle locaties waar die afbeelding staat. Eerst plaatje opslaan en dan drag en drop bij afbeeldingen zoeken. Er is ook een extensie voor in Chrome, zodat je allen nog rechtermuisknop hoeft te klikken op een foto die je op internet ziet, en dan kan je kiezen voor 'Search google with this image'.

http://www.google.com/insidesearch/features/images/searchbyimage.html

Maar waarschijnlijk werkt dit niet voor foto's die niet gedeeld worden met onbekenden op Facebook.

Je kunt ook gewoon een foto van het ene naar het andere tabblad slepen, zonder eerst op te slaan hoor :)

Terug
Naar boven