Fitness Seller

facebook

facebook

Advanced Bodybuilder
Waardering
34
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
Even snel vraagje over een account op facebook.
Hoe lang duurt het eer je oude account wordt verwijderd door een periode van inactiviteit? Heb namelijk een extra account aangemaakt omdat ik gehackt was geweest, nu wil ik dit account verwijderen maar het is gekoppeld aan mijn e-mail adres, dus nu kan ik niet meer inloggen op mijn nieuwe account.

Hulp? Staan al een paar genante foto's op van feestjes etc..

14 dagen volgens mij. Staat er gewoon bij.

• Topic Starter Topic Starter
14 dagen lijkt me vrij kort? Als je op reis gaat ben je toch ook soms 14 dagen weg?
Wordt het account dan definitief verwijderd?

Je doet je nickname wel eer aan.

14 dagen lijkt me vrij kort? Als je op reis gaat ben je toch ook soms 14 dagen weg?
Wordt het account dan definitief verwijderd?
Nee. Je moet je ergens aangeven dat je je account op inactief wilt stellen en dán zal hij binnen 14 dagen "verwijderd" worden. Facebook zal altijd je gegevens houden.

• Like
Waarderingen: 515
vraag eens aan google wat hij ervan vind

google is mijn concurrent dat weet je toch.. met z'n google+ mij een beetje na-apen..

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 21:47 ----------

Nee. Je moet je ergens aangeven dat je je account op inactief wilt stellen en dán zal hij binnen 14 dagen "verwijderd" worden. Facebook zal altijd je gegevens houden.

Probleem is dat ik niet meer op dat account geraak..

Volgens mij niet hoor, inactief blijft gewoon inactief, zo had ik het ook een lange tijd waarbij ik dacht dat je het niet kon verwijderen.

Totdat iemand hier een link postte naar facebook naar de pagina waar je em definitief kan verwijderen, en binnen 2 dagen was mn facebook weg.

vind ik leuk

Gewoon wegdoen, fhuk facebook :)

Volgens mij niet hoor, inactief blijft gewoon inactief, zo had ik het ook een lange tijd waarbij ik dacht dat je het niet kon verwijderen.

Totdat iemand hier een link postte naar facebook naar de pagina waar je em definitief kan verwijderen, en binnen 2 dagen was mn facebook weg.
Zou kunnen. Had hem gewoon 14 dagen op inactief staan en nu kan ik niet meer inloggen. Ach je kunt hem toch nooit helemaal verwijderen.

Zou kunnen. Had hem gewoon 14 dagen op inactief staan en nu kan ik niet meer inloggen. Ach je kunt hem toch nooit helemaal verwijderen.

Zoals ik net zei, nadat ik die link had gebruikt, waar je wordt verwezen naar een link om je fb pagina te deleten, was hij weg, dus het kan wel gelukkig.

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 10:09 ----------

Dit is de link: http://www.wikihow.com/Permanently-Delete-a-Facebook-Account

m'n facebook blijft actief..

Kort gezegt zijn er 2 accounts gelinkt aan 1 e-mail. Heb al mijn primair adres proberen te veranderen maar tevergeefs, ook het account blokkeren via aanvraag aan facebook doet niks.

strong name/thread ratio

Ik weet, ik ben dan ook geen persoon irl maar een internet programma die wat aan fitness doet om die virussen een pak te kunnen geven.

Terug
Naar boven