XXL Nutrition

Faillissement super goedkope supplementen.

z1000

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
2.502
Lengte
1m85
Vetpercentage
Ik kwam dit toevallig tegen. Misschien heeft iemand intresse om grote partijen te kopen.

http://www.bva-auctions.com/auction/lot/2742/1248584

Voorbeeldje:
Whey Pro XL
ca. 27 flacons 'Interactive' Whey Pro XL, whey protein drinkmix, chocolate, inhoud 910 gr. per fl...
0 € 110,00

Dat is 25 kilo whey voor 110 euro.

En zo staan er nog veel meer soorten suppies.

Das wel intressant :D Eens die prijzen een beetje in de gaten houden. Maar op 2 weken tijd kan er nog veel veranderen aan die prijzen :(

• Topic Starter Topic Starter
Das wel intressant :D Eens die prijzen een beetje in de gaten houden. Maar op 2 weken tijd kan er nog veel veranderen aan die prijzen :(

Ja dat is waar. Het duurt nog wel even voordat de veiling ook open gaat.
Maar ik ga in iedergeval bieden.:)

Niet zo slim dan van je, om het hier te posten.
Dat zal de prijs niet ten goede komen ;)

Minimumbod is nog niet gehaald, je weet dus niet vanaf welke prijs de waren verkocht gaan worden. Komen nog extra kosten bij ook en meestal zijn de professionele opkopers bij zulke veilingen je toch wel voor. Natuurlijk kan je gaan meebieden maar je zal zien dat de prijzen aardig kunnen tegenvallen. Voor een opkoper valt er dan nog wel winst te behalen, voor een privepersoon is er amper voordeel uit te halen.

• Topic Starter Topic Starter
Minimumbod is nog niet gehaald, je weet dus niet vanaf welke prijs de waren verkocht gaan worden. Komen nog extra kosten bij ook en meestal zijn de professionele opkopers bij zulke veilingen je toch wel voor. Natuurlijk kan je gaan meebieden maar je zal zien dat de prijzen aardig kunnen tegenvallen. Voor een opkoper valt er dan nog wel winst te behalen, voor een privepersoon is er amper voordeel uit te halen.

Dat klopt idd. Veilingkosten enz waar je rekening mee moet houden.
Auto's gaan vaak op het einde toch tegen een hoge prijs weg.
Maar misschien blijven deze supplementen on op gemerkt. Zit niet zoveel handel in als bijvoorbeeld een auto.
Het is misschien niet handig om hier te posten voor mij zelf. Maar ik maak er graag ook anderen mensen er blij mee.

Anyway succes.

Ik zeg groupbuy

groupbuy, hahahaha goodby.:)

Dan zien we wat de winsten zijn op dat spul

Bedragen zijn exclusief BTW en veilingkosten :x

Tot xxl alles op koopt het het doorverkoopt aan ons voor 3x zo duur.

leuk, je kan ook bieden op een verrassingspakket (partij diverse producten) :D

edit: bij de helft staat wel: "opgelet geen nederlandse etiketering..." :rolleyes:

140 euro voor 32 potten syntha 6 is niet duur. Komt nog 16% veilingskosten bij en 6% btw
= 6,05 euro per pot.

Hmm zolang het onder de 400 blijft is het nog steeds 50% goedkoper...via een groep dbbers opkopen?

ik wil wel een paar potjes

Terug
Naar boven