Fitness Seller

Fake HG test enanthate?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HondaDelsol

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
10
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Hallo iedereen,

Ik kon onlangs goedkoop aan HG testosteron enanthate geraken via een vriend die een lot van 100 stuks had gekocht. Uiteraard heb ik niet getwijfeld en direct genoeg gekocht voor m'n volgend kuurtje.

MAAR...

Ik heb de goede gewoonte om amps te wassen en te ontsmetten met alcohol en nu is alle tekst van de amps verdwenen door de alcohol. Is het dan zeker fake of kan dit bij echte amps ook voorvallen?

Het zijn de normale amps (met wit breekrandje). Ik weet ook niet meer precies wat er op stond maar ik denk dat het testosteron depot (en dus niet test enanthate) is dat er op stond (alle tekst was blauw).

Ik ga proberen om nog een extra vial te pakken te krijgen om foto's van te nemen.

Gr.

01.JPG

van sommige ampullen is de tekst er wel makkelijk af te krabben dus dat het er met alcohol af gaat vind ik niet zo heel bijzonder.

welk merk moet het zijn?

Zijn testosterone depo 250mg/ml van merk Galenika.
Heb ik ook. Mijne zijn iig wel goed, en die teks gaat idd wel makkelijk af met alcohol ofzo.
Denkt niet dat ze fake zijn.

Teksten gaan er idd makkelijk af, door te schrapen of zoals jij nu met alcohol.
Niets mis met galenika.

het enige wat ik merk met Galenika is dat die ampullen voor geen meter breken. ik moet er echt een dikke rand in slijpen anders breken ze in 100 stukjes en zit de olie in me theedoek ;)

verder wel goede test e!

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt voor de snelle reacties iedereen!

• Topic Starter Topic Starter
Karma volgt nog, moet eerst nog wat verdelen :rolleyes:

heb dezelfde dingen van ghalenika maar dan de prop versie die zitten in zo'n doosje zeg maar van 5 stuks weet niet of dit ook het geval is.

wat ik doe is met een schaartje helemaal aan de top van het flesje zachjes open knippen dan breekt de bovenste gedeelte open misschien een tip

Ze hebben bij galenika wel een aantal batches prop gelabeld met depot(enth.)
Tja maatje van mij is er achter gekomen omdat hij maar 1x week zette en na 3dagen steeds een dipje kreeg en bijna niet groeide.

Ze hebben bij galenika wel een aantal batches prop gelabeld met depot(enth.)
Tja maatje van mij is er achter gekomen omdat hij maar 1x week zette en na 3dagen steeds een dipje kreeg en bijna niet groeide.

is wel erg kort door de bocht dit. Je kan niet zomaar zeggen wat voor werkzame stof erin zit zonder dat je dat in een lab getest hebt.

ik zet ze gewoon 1 keer per week en gaat prima. dus is gewoon enanthaat ;)

Deze gaat dicht.

De volgende die insinuerende opmerkingen gaat geven over eventuele voorraden aas, zal NIET meer kunnen posten in deze sectie.
Volgende stap is dan een BAN!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven