Fitness Seller

Fake items

Sanders23

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
Hallo ik wist niet waar ik dit moest posten dus hiermaar dan
ik zoek een site be of nl die fake beats by dr dre of oakleys of g schocks verkoopt liefst betrouwbaar en goedkoop

ik ben niet van de rijkste dus daarom koop ik fake ;)

Hallo ik wist niet waar ik dit moest posten dus hiermaar dan
ik zoek een site be of nl die fake beats by dr dre of oakleys of g schocks verkoopt liefst betrouwbaar en goedkoop

ik ben niet van de rijkste dus daarom koop ik fake ;)

Je bent fake. Waarom koop je niet iets zonder naam maar dan van betere kwaliteit ?

koop gwn sennheiser .. 10x beter en 10x goedkoper

[Link niet meer beschikbaar] geen flauw idee of het betrouwebaar is, verzendkosten zijn aardig hoog, maar als het betrouwbaar is, en je bent bereid de verzendkosten te betalen, gaat er een wereld met fake spullen voor je open. WARNING: dit is alleen voor die ekte ekte gucci,prada,D&G gangster, en voor de mensen die een horloge willen kopen, rolex 100eu :eek:

fake hublot voor 109 eur, denk dat je geluk mag hebben als hij na 3 maanden nog niet uiteenvalt

[Link niet meer beschikbaar] geen flauw idee of het betrouwebaar is, verzendkosten zijn aardig hoog, maar als het betrouwbaar is, en je bent bereid de verzendkosten te betalen, gaat er een wereld met fake spullen voor je open. WARNING: dit is alleen voor die ekte ekte gucci,prada,D&G gangster, en voor de mensen die een horloge willen kopen, rolex 100eu :eek:
Lokale turk is goedkoper en geen verzendkosten.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven