MuscleMeat

fake test-e

Gigidy

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
13
Lengte
1m85
Massa
110kg
Wanneer kan je zeggen dat je test-e bunk is?

Zit nu op 5 en halve week en merk vrijwel weinig tot niks.***********

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, zeker als het niet je eerste kuur is zou je toch wel moeten merken of er wat in zit of niet ;)

Wanneer kan je zeggen dat je test-e bunk is? Zit nu op 5 en halve week en merk vrijwel weinig tot niks..

Hoeveel MG per week neem je?

Als ik na 2 of 3 weken niet ranzig geil word, ga ik twijfelen. Dit omdat Test nu eenmaal dat effect op mij heeft.

Bij een ander hoeft dat niet perse btw...

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
zit op 500mg p/w, eerste kuur

na 5+ weken 500mg test e niks voelen terwijl het je eerste kuur is

fake of zwaar ondergedoseerd

Gaan je gewicht en kracht omhoog? Zo ja, dan heb je goede gear.

Gaan je gewicht en kracht omhoog? Zo ja, dan heb je goede gear.

Correct, ik vind dit een veel betere indicator als geilheid oid. Je moet van test only ook niet van alles verwachten. Ik vind elke stack wel lekkerder kwa effecten als test only. Zelfs van winstrol word ik veel sterker als van test only.

• Topic Starter Topic Starter
Sommige lifts gaan omhoog, maar dat hoeft niet per se door de test te komen denk ik

Tegenovergestelde van omlaag..

Je zou iig iets kwa vocht opgebouwd moeten hebben . verder kan het ook zo zijn dat je niet goed eet.
Als het aan je gear ligt gewoon omruilen bij je dealer.

je geeft zelf het volgende aan : Zit nu op 5 en halve week en merk vrijwel weinig tot niks.
Dus je merkt wel wat.. waarin ? toename vocht of kracht?

als je eerste kuur is merk je meestal wel dat je in kracht omhoog gaat, je voelt ook meer pomp dan wat je nomaal voelt zonder kuur, je moet gelijk meer pomp voelen. geilheid zit nog wel es verschil in als je goeie test hebt moet je dat idd meer voelen

denk eigenlijk dat een groot probleem is dat mensen een kuurtje als n zwaar wondermiddel zien en insane veranderingen verwachten in notime..

als voeding en trainen niet in orde is dan veranderd er ook weinig ja.. En laten we wel zijn, dit is vaak t geval bij mensen hun 1e kuur.. training gaat niet goed > kuren

denk eigenlijk dat een groot probleem is dat mensen een kuurtje als n zwaar wondermiddel zien en insane veranderingen verwachten in notime..

als voeding en trainen niet in orde is dan veranderd er ook weinig ja.. En laten we wel zijn, dit is vaak t geval bij mensen hun 1e kuur.. training gaat niet goed > kuren

mee eens dat veel te veel mensen nog niet eens weten hoe ze moeten trainen/eten al aan de gear gaan, maar zelfs al is je training en voeding matig zou je nog wel een verschil moeten zien in de gym. bijvoorbeeld ineens wel progress op lifts waar je totaal geen progress boekte (omdat je gewoon slecht bezig bent)

Hoe zit het met je gewicht? Redelijk goede indicatie....

Terug
Naar boven