XXL Nutrition

Familieman doodgeslagen op bus door allochtonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Venetian

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Gisteren is er een moedige belg doodgeslagen door 10 krapuul allochtonen omdat hij een opmerking maakte over hun gedrag.
De daders hebben blijkbaar een volledige rit op het slachtoffer ligge trappen & slagen.
Na dat iemand aan de noodrem trokt gingen de lafaards ervan door.
-----
Zo'n dingen maakt toch echt de mensen ziek ofniet?
Waarschijnlijk zat dat krapuul mensen lastig te vallen & maakte dien persoon der een opmerking over. Genoeg om zin doodvonnis te tekenen...

Wat hier weer vooral doorslaat is hoe de situatie totaal anders zou zijn moesten een paar belgen een allochtoon doodslagen.. Dan zouden de kranten weer 'racisme' uitroepen & vingers wijzen naar het Vlaams Belang. Allochtonen zouden heel Antwerpen in brand steken.

Wij blijven echter beschaafd; maar ik hoop echt dat er veranderingen komen.
Mensen die zon misdaden begaan moeten ze gewoon zelf afmaken..
Zo'n gebeurtenissen verzieken de hele maatschappij. Ikzelf moest bijna overgeven toen ik vanochtend het artikel leesde.

De media zal er natuurlijk weer zijn best voor doen dat de allochtonen er niet te negatief uitkomen... Volgens hen konden het evengoed Vlamingen zijn die zon misdaden begaan.

Maar natuurlijk weet elke normale mens beter. Je komt het bijna overal tegen.
Vanaf als die mannen met meer dan 5 samengroepen & er zit der één rotte appel tussen is het om zeep.
Ik hoop echt dat ze de daders vinden. Spijtig dat de doodstraf is afgelast. Want zo'n krapuul verdient niet beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven