MuscleMeat

Farcry 2 - PS3

Ano_1986_2

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
41
Spelen hier nog wat mensen dit spel?
Ik vertoef nog altijd in World 1, en overloop elk dorpje enzo (zoals police station, ...) maar nergens kom ik opdrachten tegen die ik moet gaan uitvoeren, waarop het spel gebaseerd is?

De enige opdrachten die ik gedaan heb zijn de opdrachten die ik gekregen heb van de wapenhandelaars in hun winkel (noord, oost, zuid, west). Dat zijn de opdrachten waarbij je de vrachten met wapens moeten vernietigen.

Maar verder dan deze 4 opdrachten en 1 opdracht in Mike's Bar (documenten in het fort), vind ik niets, zoek nu al uren, en ik cross maar rond, maar niets...

Tips?

Nopew that is.. nu is het gewoon de bedoeling dat je rondrijdt met open mond en geniet van de omgevingen want daar hebben ze de meeste moeite in gestoken.

In de grote stad zitten 2 groeperingen, je kan voor elk missies doen. En de omgevingen zijn idd het vetst uit de hele game.

had dat eerst ook, je moet ff ergens een start triggeren bij mike's bar ofzo(tijd geleden)
check ff bij options ergens hoeveel % je zit dan weet je of t klopt

• Topic Starter Topic Starter
zit op 4% ???

Heb 1 opdracht gedaan uit mike's bar, en dat is documenten halen in een fort voor een kerel, missie volbracht. Maar vind al tijden niets meer buiten dit. Echt raar!

Idd als je PALA hebt, dan heb je daar twee groeperingen, maar beiden mag ik niet te dicht bij komen of ze schieten me overhoop. Dus er is geneen die mij aanspreekt of ik iets wil doen voor hen.

Terug
Naar boven