Molleninho
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 74kg
Welke hebben jullie goede ervaringen mee?
Deel ze!
Ik ben namelijk opzoek naar 1!
Deel ze!
Ik ben namelijk opzoek naar 1!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet wel genoeg blijven eten toch...De meeste fatburners staat wel een review van op dit forum.
Ik ben net begonnen met dexaprine en het stopt mijn honger echt heel goed, ook iets meer energie overdags.
Je moet wel genoeg blijven eten toch...
Anders breekt je lichaam ook spieren af.
Greetz
Fast Diet, CLA, Ideal Body (ben ik nu aan het testen)Ik ga binnekort denk ik een logje bijhouden over een fatburner, weet alleen nog niet goed welke![]()
Fast Diet, CLA, Ideal Body (ben ik nu aan het testen)
Of Dexaprine, ging ik wel knetter van (had ook 1 pil genomen ipv een halve zoals voorgeschreven)
Fast Diet is de enigste die ik nog niet zelf heb geprobeerd. Ideal Body ben ik nu mee bezig, straks resultaat meten, maar visueel merk ik toch verschil! CLA deed ook wel altijd wat het moest doen vond ik, maar das de ene persoon tegenover de andere weer he ^^
Fast Diet is de enigste die ik nog niet zelf heb geprobeerd. Ideal Body ben ik nu mee bezig, straks resultaat meten, maar visueel merk ik toch verschil! CLA deed ook wel altijd wat het moest doen vond ik, maar das de ene persoon tegenover de andere weer he ^^
Jep is idd hetzelfde, en ik ben tevreden met het resultaat!Is Ideal Body niet zowat hetzelfde als Ursobolic Acid?
Fast diet heeft wel een redelijk goede samenstelling zo te zien.
Ik vind persoonlijk Oxyelite wel interessant.
Jep is idd hetzelfde, en ik ben tevreden met het resultaat!
Oxyelite is eentje die ik niet ken, btw Fast Diet staat nu in promo met Ideal Body
waren voor mij 9 caps/dag. 
Jep, 9 pillen per dag, maar ze gaan als niets naar binnenProbleem is dat je zzzooo veel Ursobolic acid moet innemen manwaren voor mij 9 caps/dag.
Misschien dat ik binnekort ook weleens die stack probeer en hem misschien zelfs vergelijk met Oxyelite. Eens over nadenken![]()
benieuwd als mn potjes leegzijn wat het resultaat is geweest
Ik hoop dat je hem weer gaat loggen? Wil wel weten wat de vergelijking geeftJep, 9 pillen per dag, maar ze gaan als niets naar binnenbenieuwd als mn potjes leegzijn wat het resultaat is geweest
Ik hoop dat je hem weer gaat loggen? Wil wel weten wat de vergelijking geeft