Fitness Seller

Fat burners

De meeste fatburners staat wel een review van op dit forum.

Ik ben net begonnen met dexaprine en het stopt mijn honger echt heel goed, ook iets meer energie overdags.

Caffeine + groene thee extract, goedkoop en (bewezen)

Ik ga binnekort denk ik een logje bijhouden over een fatburner, weet alleen nog niet goed welke :D

• Topic Starter Topic Starter
De meeste fatburners staat wel een review van op dit forum.

Ik ben net begonnen met dexaprine en het stopt mijn honger echt heel goed, ook iets meer energie overdags.
Je moet wel genoeg blijven eten toch...
Anders breekt je lichaam ook spieren af.

Greetz

ik zat op xxl te kijken en liep tegen Grenade-dexaprine aan.

Fast Diet is de enigste die ik nog niet zelf heb geprobeerd. Ideal Body ben ik nu mee bezig, straks resultaat meten, maar visueel merk ik toch verschil! CLA deed ook wel altijd wat het moest doen vond ik, maar das de ene persoon tegenover de andere weer he ^^

Fast Diet is de enigste die ik nog niet zelf heb geprobeerd. Ideal Body ben ik nu mee bezig, straks resultaat meten, maar visueel merk ik toch verschil! CLA deed ook wel altijd wat het moest doen vond ik, maar das de ene persoon tegenover de andere weer he ^^

Is Ideal Body niet zowat hetzelfde als Ursobolic Acid?

Fast diet heeft wel een redelijk goede samenstelling zo te zien.

Ik vind persoonlijk Oxyelite wel interessant.

Is Ideal Body niet zowat hetzelfde als Ursobolic Acid?

Fast diet heeft wel een redelijk goede samenstelling zo te zien.

Ik vind persoonlijk Oxyelite wel interessant.
Jep is idd hetzelfde, en ik ben tevreden met het resultaat!
Oxyelite is eentje die ik niet ken, btw Fast Diet staat nu in promo met Ideal Body

Jep is idd hetzelfde, en ik ben tevreden met het resultaat!
Oxyelite is eentje die ik niet ken, btw Fast Diet staat nu in promo met Ideal Body

Probleem is dat je zzzooo veel Ursobolic acid moet innemen man :D waren voor mij 9 caps/dag.

Misschien dat ik binnekort ook weleens die stack probeer en hem misschien zelfs vergelijk met Oxyelite. Eens over nadenken :)

Probleem is dat je zzzooo veel Ursobolic acid moet innemen man :D waren voor mij 9 caps/dag.

Misschien dat ik binnekort ook weleens die stack probeer en hem misschien zelfs vergelijk met Oxyelite. Eens over nadenken :)
Jep, 9 pillen per dag, maar ze gaan als niets naar binnen :p benieuwd als mn potjes leegzijn wat het resultaat is geweest :D Ik hoop dat je hem weer gaat loggen? Wil wel weten wat de vergelijking geeft

Jep, 9 pillen per dag, maar ze gaan als niets naar binnen :p benieuwd als mn potjes leegzijn wat het resultaat is geweest :D Ik hoop dat je hem weer gaat loggen? Wil wel weten wat de vergelijking geeft

Jup, als ik het doe zal ik het waarschijnlijk wel in een logje bijhouden. Sta nu weer op 14.5%, dus wordt wel tijd voor een cut verdomme :D

als je een cleanbulk hebt, ongeveer 500kcal bove onderhoud werke fatburners dan eigelijk? snap die hele werking nooit zo goed ;P(puur voor vetverbranding)

eca 30 stack diamond labs (wel bestellen uit uk)
als je wilt geef ik de link wel

recensie?

Ephedrine, al dan niet in eca-stack
Of clen, als je de illegale toer op wilt :grinny:

Terug
Naar boven