XXL Nutrition

Fatblockers

Reda

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m78
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Heeft iemand ervaringen met fatblockers. Die dingen blokkeren vet en zorgen ervoor dat het onopgeslagen je lichaam verlaat.
hij blokkeerd dus het vet van de voeding, maar blokeerd hij de eiwitten en koolhydraden ook die je binnen krijgt of maakt dat ding echt een scheiding tussen alleen vet en de rest?
Lijkt me eigenlijk iets als je vette hapjes eet.

Onzin!

• Topic Starter Topic Starter
onzin wat???
bedoel je dat het niet werkt??

onzin wat???
bedoel je dat het niet werkt??

Waarom zou je zoiets nemen? Om naar jezelf te kunnen verantwoorden dat je rotzooi eet? De meesten vetten zorgen er niet eens voor dat je vet wordt (ok alleen de verzadigde vetten in rotzooi voedsel dan). Kalorie overschot zorgt ervoor dat je vet wordt.

je kunt beter gewoon een goed voedingsschema opstellen en je aanhouden.
ik zeg niet dat het onzin is want ik heb het zelf nooit gebruikt maar ik denk dat een goed voedingsschema beter werkt.

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk weet ik dat een voedingsschemabelangrijkste is. Ik heb altijd een strikte voedingschema, alles word gewogen zodat ik precies aantal calorieen binnen krijg die ik nodig heb.
Ik dacht meer aan een junkdag en op zo een dag kom je meestal wel boven je onderhoud. Als een fatblocker dat nou ook kan blokkeren is het toch mooi meegenomen.
Als dat ding maaltijd 385 calorieen aan vet kan blokkeren en je eet bijv. 85 gr koolhydraden(=gelijk aan +- 385 calorieen) meer dan dat je nodig heb kan dat ding dit dus blokkeren. Dat is de werking, ZEGGEN ZE...
maar ja ze beweren van alles en nog wat, daarom vroeg ik dus of er mensen zijn die hem hebben geprobeerd.
stats :
94 kg
1.78
12%
armen 46 cm

gevaarljike bende oiot gebruikt 2 pille ( (hoodia mix, >>> smartshop)

(max is 3 per etmaal)

Nou ik zeg je ik had de hele DAG GEEN DORST OF TREK meer gevaarlijke bende!!!ook al neem je 1 slok water ga heb je het gevoel dat je epxlodeert

verbranden doe je alleen door om de 2 -3 uur ee nbeetje te ete en te trainen als een mother****er THATS right eiwitte slikke POMPE FEEL IT!!! or loose

als je dna te veel gaat eten (zoals ik deed)

moet je 8 keer per dag scheite :D je verbrand het toch wel

(max is 3 per etmaal)

Nou ik zeg je ik had de hele DAG GEEN DORST OF TREK meer gevaarlijke bende!!!ook al neem je 1 slok water ga heb je het gevoel dat je epxlodeert

verbranden doe je alleen door om de 2 -3 uur ee nbeetje te ete en te trainen als een mother****er THATS right eiwitte slikke POMPE FEEL IT!!! or loose

???

Lol combatarnold, je moet je eigen post eens proberen te lezen

Wat houd een junkdag precies in? kunnen jullie me dat uitleggen.. is dat een zaterdagavond waarbij je je helemaal de pl**ris eet in de patat met berehap??

fatblockers???

waarschijnlijk bedoel je dan chitosan tabletten.

chitosan is een stof die gewonnen wordt uit schaaldieren en wat 5x zn eigen gewicht kan absorberen aan vet. werkt zeg maar als een magneet wat negatieve vetdeeltjes aantrekt en via je onlasting je lichaam verlaat voordat het kan worden opgenomen als vet..echter...tis maar 60% van de vetten...en ook je GOEDE vetten worden gefilterd die je ook nodig hebt

Desalniettemin, kan volgens mij geen kwaad op een junkdag om de schade te beperken...maar één tip..neem dr niet meer dan 3 op een dag want je loopt geheid met een wcrol onder je armen;)

Chitosan werkt zeker, echter heb je een vrij hoge hoeveelheid nodig. 1 gram chitosan bindt max. 5 gram vet (45 kCal). Een gram of 5 is dus zeker nodig om op een flinke junk dag de schade te beperken. Belangrijk om te weten is wel dat óók vetoplosbare vitamines, zoals vitamine E, net zo makkelijk gebronden wordt aan het chitosan als vet. Houdt hier rekening mee !!!!

(max is 3 per etmaal)

Dat is toch geen taal voor een dame????

Terug
Naar boven