Fitness Seller

Fatburner/fatblocker overdosis??

Many

Cool Novice
Waardering
2
Vanmiddag werd ik gebeld door een collega fanatiekeling in de sportschool.
Het schijnt namelijk dat een sportschool genoot knock out is gegaan vanmorgen in the gym. Reden: Overdosis fatburners en fatblockers.
Nu weet ik dat de persoon in kwestie ietwat té fanatiek bezig was. Begon ik om 9u smorgens in de sportschool en de collega fanatiekeling om 12u, dan kwamen we beide deze persoon tegen, still going strong met ogen op standje :spaz:.
Niks mis mee, maar de manier waarop werd getraint baarde menigeen zorgen.

Nu de vraag: kan zoiets?
Ik voerde een discussie hierover. Verschillende merken door elkaar, blockers en burners door elkaar.... tot in hoeverre is dit schadelijk? Natuurlijk moet je de voorgeschreven hoeveelheid aanhouden, dat lijk me logisch, maar waar ligt de grens als er op potje A. staat dat je er 3 mag nemen per dag en op potje B. 3 per maaltijd en je gebruikt ze door elkaar?

Gewoon interesse vraagje overigens ;)

"Kan het?" ..ja
"Is het verstandig" ...neen.

In veel van die producten zitten dezelfde stoffen dus ik denk dat je het beste een product kan aanhouden. Dat er op de ene 3 per dag staat en op de andere ook wilt niet zeggen ze dat je ze zomaar beide kunt nemen zonder problemen.

Het is natuurlijk ook een kwestie van gezond nadenken. Er zijn ook producten die prima naast elkaar genomen kunnen worden, maar zoals eerder gezegd bevatten veel fatburners dezelfde stoffen die schadelijk kunnen worden bij hoge dosissen

Bij fatburners geldt de regel; ''houd je aan de voorgeschreven dosering'', meer dan bij welke andere supplementen dan ook.
Verschillende fatburners doorelkaar gebruiken is echt af te raden. Door de te hoge doseringen van bijv. cafeine kan je lichaam een flinke opdonder krijgen.

Gebruik fatburners volgens het voorschrift of gebruik ze niet. Experimenteren met verschillende producten door elkaar en extreem hoge doseringen is af te raden.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven