Fitness Seller

Fatburners voor 40+

Exkimo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
93kg
Hallo, ik ben hier nieuw, dus misschien is dit onderwerp weleens voorbij gekomen, maar kon er niet echt iets over vinden op internet.

Ik ben bijna 43 jaar, lengte 1.84. train 4x in de week krachttraining en 1 dag cardio en doe dit al zo'n 5 jaar.
Ik woog 101 kg, maar ik wil van mijn buik af (te dik), ben sinds 7 januari begonnen met Fatburners in te nemen van het merk USN type Phedra-Cut Thermo XT en daarnaast Phedra-Cut Stimulant Free, USN is een Zuid Afrikaans merk (usn.co.za), welke ik op mijn vakantie had gekocht. Ik gebruik 2 caps 3x per dag.

Supplement facts :

Phedra-Burn - 370mg, Cayenne powder, Theobromine (extract), White Willow Bark (15% salicin), Caffeine, Ginger root powder. Phedra-Cut Accelerator (300mg) Yerba Mate (15% extract), Coleus Forskholii (20% extract), Naringin (97% extract), Gluo-Complex (550mg) Inula Racemosa, Chromium Polinicotinate (mcg), Gymnema Sylvestra, Green Tea Powder, Vitamin B5. Thyro-Tech (220mg) Guggelipid, Selenium, L-Tyrosine. Nano Delivery (205mg) NdOc-600, Piperine

De eerste week was ik 3kg kwijt, maar daarna telkens maar zo'n 300 gram.
Op dit moment weeg ik 97kg, ik wil er minstens 15kg af hebben of dat gaat lukken is een 2e.

Ik kom allerlei type fatburners tegen, zoals Hydroxycut Hardcore en Lipo6 / Lipotrex Xtreme 2
werken deze echt zo goed of reclame praat en hebben deze fatburners nog wel effect op personen boven de 40?

Gaarne hoor ik van jullie meer hierover of wat ik zoal kan doen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Ik geloof niet in fatburners, kies voor een eiwitrijk en koolhydraatarm dieet dat werk bij mij ook. Ik ben in 3 weken al 4 kilo kwijt succes

eerste paar weken raak je bijna alleen maar vocht kwijt

fatburners helpen wel maar je zult het meeste zelf moeten doen dmv een goed dieet en cardio ,wat ik heb gehoord is dat de fatburners het bruine vet zouden kunnen helpen doen verdwijnen en dat is dan net het vet wat je gewoon heel moeilijk weg krijgt.
de andere kant is dan weer dat niet iedereen het zelfde reageert op supplementen dus dat is iets wat je zelf moet uitproberen en voor je weet wat goed werkt ben je een hoop geld lichter .

Op dit moment weeg ik 97kg, ik wil er minstens 15kg af hebben of dat gaat lukken is een 2e.

Wowwwww... dat is niet de juiste instelling.

Met de hulp van DBB gaat dat zeker lukken... kijk, dat klinkt al een stuk beter.

Lees eens hier over calorie-behoefte (onderhoud) en hoe je een gezond eetschema kunt maken waarbij je daar iets onder gaat zitten, en hoe je j everbruik omhoog kunt gooien met krachttraining en cardio.

fatburners zijn het allerlaatste waar je naar moet kijken en zin eigenlijk hun naam onwaardig. (ze suggereren iets wat ze niet echt waar kunnen maken).

Genoeg cardio en de calorie-inname beperken, dan moet het zeker lukken. Ook zonder fatburners.

• Topic Starter Topic Starter
In iedergeval iedereen bedankt voor jullie reactie, heb ondertussen mijn voeding aangepast door tips van de eetschema's hier elders op het forum te gebruiken, dus ook meer rauwkost en magere kwark/yoghurt eten en veel water te drinken.

ik ben sinds 2-3 weken een beetje aan het spelen met kettlebells op rustdagen ..dus buiten mijn normale training om (3 keer per week fullbody)

mijn taille is met 5 centimeter afgenomen,maar ik weeg nog steeds hetzelfde

heb mijn voeding ofzo niet aangepast,ik pak wel drive(suplement)

dus of door de drive ..of door de kettlebells heb ik flink wat vet verbrand wat daar al jaren hardnekkig zat,heb zelf het idee dat het de kettlebells waren want heb eerder drive gebruikt en had daar toen niet het idee van dat het vetverbrandend was

Terug
Naar boven