MuscleMeat

Favoriete Tv zender (belgie)

Peiling Peiling Je favoriete zender?

• Totaal stemmers
    27
  • Peiling gesloten .

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Ik zit me de laatste tijd weer dood te ergeren aan al die herhalingen die ze weer uitzenden.

De Commerciële zenders schotelen ons voor de zoveelste keer dezelfde programma's voor:

• Fresh Prince
  • According To Jim
  • My Wife And Kids
  • Sex And The City
  • South Park
  • The Simpsons
  • Grey's Anatomy
  • Veronica Mars
  • That 70's Show
  • 8 Simple Rules
  • Etc.

Zelfs TV1 doet lustig mee:

• Flikken
  • Witse
  • Geslacht De Pauw
  • In De Gloria
  • 3th Rock From The Sun
  • Allo Allo
  • etc.

Begrijp me niet verkeerd ik zie groot deel van die programma's graag maar ik hoef niet 50 keer dezelfde episode te zien.

Laatst bewerkt:
TV is er voor even verstand op nul te zetten. Dus doe ik dat ook
en zodoende kan ik mij nooit herinneren of ik al een aflevering heb gezien al dan niet.

bij ons staat trouwens altijd VT4 op, the king of the reruns ;)

Vind vt4 ook een van de betere zenders om eerlijk te zijn.
De programma's die ze uitzenden zijn meer aan mijn behoeften afgestemd dan een andere zender

Ik kijk niet meer zovaak tv als vroeger, maar nu nog kijk ik geregeld naar vtm, vt4, kanaal 2 en mtv, één en canvas.

De eerste 3 vooral voor sitcoms, mtv heeft ook al wat leuke amerikaanse shows (made, yo momma, mtv submonday). Eén en canvas vooral voor hun reportages en films.

Ik mis de optie "private spice".

O nee ik zie het al, ik moet ik woon niet in Belgie aanvinken.

ben een zapper eigenlijk.. qua herhalingen vind ik één dan het beste (flikken of witse zie ik bv nog wel eens graag), maar vt4 hangt me echt de keel uit. dat heb ik al allemaal 30 keer gezien.
Vtm kijk ik eigenlijk enkel voor het nieuws of een of ander programma dat toevallig opstaat als ik binnen kom, vt4 en kanaal 2 voor de films.

Ik denk dat het hoge aantal herhalingen niet alleen probleem is dat in Belgie speelt.. Op RTL5 zijn ze nu weer bezig om the A-Team uit te zenden.. Leuk en aardig, tijdje niet meer gezien, maar ze beginnen nu gewoon weer opnieuw, geen onderbreking, niets.. Nu kunnen we het nog een keer zien...

Volgens mij worden er gewoon te weinig echt leuke nieuwe series gemaakt..

• Topic Starter Topic Starter
Hier draait The A Team ook voor de zoveelste keer.

Laatst bewerkt:
Hier draait The A Team ook voor de zoveelste keer.

En ironisch genoeg toonden ze de nieuwe afleveringen van "The Sopranos" de zondagavond om 12 uur :roflol: :duh:

Ik ben maar gewoon bezig om alle seizoenen op DVD aan te schaffen, want van de TV moet ik het niet meer hebben... Ik ben ook een groot fan van ER, was een tijdje elke doordeweekse avond op Ned3.. Dat mag ook niet meer baten :(... Nu ineens elke donderdag..

**** belgian tv

mwah kijk eigenlijk niet zoveel maar op tv4 hebben ze wel meestal goede films

Tv links en torrents zijn de beste shit om heel wat topseries te bekijken zoals the sopranos, the shield, law and order...

Of sitcom's zoals reba, everybody loves raymond, dharma and greg, gilmore girls(:o)

Ik woon niet in Belgie.

Kanaal 2: enkel en alleen voor Prison Break!!

voor de rest kijk ik amper tv, het Nieuws van VTM en/of Eén kijk ik ook elke avond.

ben een zapper eigenlijk.. qua herhalingen vind ik één dan het beste (flikken of witse zie ik bv nog wel eens graag), maar vt4 hangt me echt de keel uit. dat heb ik al allemaal 30 keer gezien.
Vtm kijk ik eigenlijk enkel voor het nieuws of een of ander programma dat toevallig opstaat als ik binnen kom, vt4 en kanaal 2 voor de films.

Same here. Ik zie wel het nieuws graag, hoe objectiever hoe liever!

kijk vrijwel enkel naar 1, af en toe Ka2 of VT4 voor een interessante film
maar meestal dl ik men films en sitcoms vh internet

maar maar voor de zoveelste keer That 70's show aan het kijken en blijf het toch wel goed vinden

Terug
Naar boven