XXL Nutrition

Fedor topic

das meer nederlands dan russisch :P

• Topic Starter Topic Starter
Voor wie snel kan lezen paar grappige opsommingen over fedor.
http://nl.youtube.com/watch?v=osiaPPtRxdM

1-Some kids can piss their name in the snow. Fedor can piss his name in concrete

2-Leading hand sanitizers claim they can kill 99.9% of germs. Fedor can kill 100% of whatever the hell he wants

3-Fedor counted to infinity - Twice

4-Fedor once visited the virgin Islands. They are now the Islands

5-Fedor's calendar goes straightfrom march 31st to april 2nd; No one fools Fedor.

6-Fedor can speak braille

7-Fedor's tears cure cancer . Too bad he has never cried.

8-Fedor was originally cast as the main character in 24, but was replaced by the producers when he managed to kill every terrorist and save the day in 12min and 39sec.

9- Fedor died ten years ago, but the grip reaper can't get up the courage to tell him.

-10 Fedor puts the laughter in "manslaughter".

-11 Superman owns a pair of Fedor pajamas .

-12 Fedor can slam revolving doors

-13 Fedor sleeps with a night light . Not beacuase Fedor is afraid of the dark, but the dark is afraid of Fedor.

-14 Once a cobra bit Fedor's leg . After five day's of excruciating pain , the cobra died .

-15 Fedor was once on celebrity wheel of fortune and was the first to spin.
The next 29min of the show consisted of everyone standing around awkwardly, waiting for the wheel to stop .

:roflol::haha: ik ging stuk hier

In werkelijkheid is Fedor een iets wat verlegen man, die erg vriendelijk en leergierig is.
Daarom leert hij ook bij, Vos en Hoost, om zijn stand- up te verbeteren.

Zou het wel leuk vinden als hij bij de UFC zou komen.

Beide broers komen graag in Nederland, zijn broer komt bij Kops.

Fedor is inderdaad een zeer rustige persoon maar als je hem op zijn tenen trapt kan hij er toch niet zo goed tegen . Kijk naar het gevecht tegen Sylvia op affliction banned. Toen hij opkwam was hij echt kwaad en wou hij meneer sylvia direkt laten zien dat hij in het vervolg zijn mond moest houden en niet zo van de toren blazen :D.

Alle opmerkingen van Silver zijn verandere Chuck Norris opmerkingen..

Ik heb al die wedstrijden van Fedor net zitten kijken. Hij is echt ****ing goed, beide op de grond en staand. Maar hij is niet onverslaanbaar, ik denk dat Brock Lesnar hem verslaat als ze nog ooit vechten.

mooi die stellingen, echt humor!

Ik heb al die wedstrijden van Fedor net zitten kijken. Hij is echt ****ing goed, beide op de grond en staand. Maar hij is niet onverslaanbaar, ik denk dat Brock Lesnar hem verslaat als ze nog ooit vechten.

Technisch gezien op de grond beter dan staand.
Denk dat Lesnar beetje overrated wordt.

Hierbij wat foto's geüpload van Fedor (en broer) in Holland.

2wh4183.jpg

nzesmt.gif

23rwsvs.jpg

10yf0gz.jpg

2yv5g93.jpg

ojgi80.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]
2pydy4w.jpg

vrea94.jpg

Fedor = baas, net M1 gezien tegen sylvia :D

hoop toch wel dat hij keer in de UFc komt voor een soort challenge.

Feder vs lesnar....= lol

En als je M1 wilt blijven volgen ze hebben hun eigen youtube kanaal ook waar leuke filmpjes in goede kwaliteit worden gepost en previeuws en promo's voor gevechten.

http://nl.youtube.com/user/M1mixfight

Terug
Naar boven