XXL Nutrition

Festivals 2009

holleeder

Cool Novice
Waardering
5
ja mensen nu de zomer echt afgelopen is is het festival seizoen ook zo goed als afgelopen.
Jammer maar even een kleine terug blik wat vonden jullie HET festival van de zomer 2009.
Zelf heb ik dit jaar echt heel veel festivals gepakt.

maar als ik 1 festival er moet pikken dan word het

Extrema gezellige mensen top terrein al met al super.

ben benieuwd wat jullie er van vonden.

Ik heb eigenlijk te weinig festivals gepakt.
Wilde er 4 pakken.
Is er uiteindelijk 1 geworden. Plus dat ik zaterdag nog een festival meepak, als afsluiter.

Dit jaar alleen Dour in belgië en Sziget in Budapest geweest. Allebei erg tof.

Sziget wil ik ook echt nog een keer heen. Lijkt me echt geniaal.

Sziget wil ik ook echt nog een keer heen. Lijkt me echt geniaal.

Sziget is als Lowlands, alleen met LEKKERE WIJVEN (niet normaal, echt NIET NORMAAL wat daar allemaal rond loopt), halve liter blikken bier voor 2 euro en met schijt op de WC bril.

Maar al met al zeker een aanrader. Lekker goedkoop appartement in Budapest nemen, kan je ook de stad nog beetje verkennen (geniale stad). Lekker badhuisje pakken en in de 90 graden sauna je alcohol er uit zweten. Heerlijk gewoon. Moet zeggen dat de line-up wel echt bagger was, dat was het grote nadeel.

De partyarena zag er wel leuk uit. Voor de rest was het niks inderdaad. Zijn die wijven trouwens een beetje toegankelijk? Of was je te kort om te praten :D?

Ben trouwens ook weleens in Boedapest geweest en inderdaad een heerlijke stad. Wil er heel graag nog eens naartoe. Sziget lijkt me een mooi excuus.

De partyarena zag er wel leuk uit. Voor de rest was het niks inderdaad. Zijn die wijven trouwens een beetje toegankelijk? Of was je te kort om te praten :D?

Ben trouwens ook weleens in Boedapest geweest en inderdaad een heerlijke stad. Wil er heel graag nog eens naartoe. Sziget lijkt me een mooi excuus.

Nou ik was elke dag eigenlijk te kort om te praten, behalve 1 dag want toen had ik van een ghetto n*ger amphetamine pillen gekregen en toen was ik te lang om te praten. Maar met wat foute dancemoves moet het geen probleem zijn.

Zeker een aanrader om een keer te doen een weekje Sziget, wel ff op tijd je vliegticket boeken, dan ben je voor 100 euro wel op en neer. Nog 150 euro voor het festival (al kan je daar echt extreem makkelijk bandjes door geven of over de hekken klimmen), 15 euro per nacht voor een prima appartementje. Goed te doen.

Terug
Naar boven