MuscleMeat

Fifa 11

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Nuja, op aanraden van de boys in de familie toch maar eens naast NHL 11 (dijk van een sportgame, echt adrenaline sportsgame "SAN JOSE SHARKS" woot) ook FIFA 11 gaan halen. Veel kon ik er vroeger niet van en dat was laatst op fifa 10 ook zo. Nu speel ik dit spel dus totaal niet, maar vraag komt nu

Welk team is aggressief op het veld en beetje degelijk ?

en wie heeft das spiel uiteraard al in huis ? is er veel verschil met 10?

hier in België, "het voetballand van europa",euhum,komt het pas binnen enkele dagen uit..

Nuja, op aanraden van de boys in de familie toch maar eens naast NHL 11 (dijk van een sportgame, echt adrenaline sportsgame "SAN JOSE SHARKS" woot) ook FIFA 11 gaan halen. Veel kon ik er vroeger niet van en dat was laatst op fifa 10 ook zo. Nu speel ik dit spel dus totaal niet, maar vraag komt nu

Welk team is aggressief op het veld en beetje degelijk ?

en wie heeft das spiel uiteraard al in huis ? is er veel verschil met 10?
Dat kan ik echt al zeggen zonder hem in huis te hebben
Ja, nieuwe graphics en spelers. That's it.

real of barca = zoiezo win.

maar zelf ben fan van italian compo. inter / juventus etc.

• Topic Starter Topic Starter
ik ga hem morgen halen

spel is wel anders, bij fifa 10 ben ik "vrij goed" online, maar bij de demo van fifa 11 vond ik het maar lastig scoren

uiteraard barca fenomenaal :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
eentje extra voor als de 1e cd het begeeft of wat? lekker hardcore :p

Nee, dat was het geval bij NHL 11,,,ben een enorme ijshockey fan sinds ik ooit NHL 99 speelde. Dus daarom twee NHL 11 exemplaren.:D

Dit tweede FIFA exemplaar was een verjaardagscadeau voor m'n neef die bijna 30 word en bijna trouwt, dus kdacht kga z'n vrouwlief wat kloten en meteen vanaf day one hem de nieuwe fifa geven. Plus het is de man z'n favo game series naast moto gp en NHL

Dit is trouwens het eerste jaar dat ik FIFA een kans ga geven dus ik hoop dat het me bevalt als ik het straks eens ga inpoppen

Laatst bewerkt:
Nee, dat was het geval bij NHL 11,,,ben een enorme ijshockey fan sinds ik ooit NHL 99 speelde. Dus daarom twee NHL 11 exemplaren.:D

Dit tweede FIFA exemplaar was een verjaardagscadeau voor m'n neef die bijna 30 word en bijna trouwt, dus kdacht kga z'n vrouwlief wat kloten en meteen vanaf day one hem de nieuwe fifa geven. Plus het is de man z'n favo game series naast moto gp en NHL

mag je foto en telefoonnummer van vrouwlief hier neerplanten :p

Heb gelezen dat je bij fifa 11, echt goed moet richten om een pass te geven. En ook dat elke speler in het spel echt speelt zoals in het echt. Bv: berbatov die sloom om zijn as draait en dan de bal in de kruising schiet, messi met zijn typische korte tikjes,...

Geef mij maar pes niggaaa

idd pes word steeds k*tter fifa is nu echt het num 1 voetbalspel. Ik vind chelsea wel lekker spelen

Terug
Naar boven