- Waardering
- 5
Moet een belangrijk filetje versturen. Een totaal map met daarin een map of 3-4 en per map wat data. Ik verwacht dat dit alles onder de 2 GB gaat blijven en een 1 tot 1,8 GB gaat worden totaal.
Ik wil graag dat een persoon dit alles ontvangt.
1. Waarmee kan ik dit alles goed en betrouwbaar verpakken. Zonder dat bestandstypes daarna onleesbaar worden, of niet bruikbaar of weet ik veel voor horror scenario's.
M.a.w; wat is het beste,stabielste progje voor zoiets? Die de meeste soorten bestandtypes leest en verpakt?
2. Hoe klein ongeveer gaat een verpakt totaal filtje uiteindelijk worden als de on-gepakte map een 1 tot 1,8 GB is?
3. Hoe/waarmee ga ik zorgen dat de persoon in kwestie deze map gaat krijgen (over Internet) en niet een legio aan derden?
4. Ftp programma's waar staan deze voor? Ftp server een interessant iets, gezien het feit dat dit alles mogelijk wat vaker gaat voorkomen in de toekomst,
wanneer de verpakking/verzending/ontvangst sucvol verlopen?
Zou dan eigenlijk een ftp iets moeten hebben wat:
A: files tot 5 GB makkelijker verzend of zo ( in ieder geval tot 2 GB)
B. gewoon vlot/redelijk snel is.
C. Universeel dwz: elk besturingsysteem.
Ik wil graag dat een persoon dit alles ontvangt.
1. Waarmee kan ik dit alles goed en betrouwbaar verpakken. Zonder dat bestandstypes daarna onleesbaar worden, of niet bruikbaar of weet ik veel voor horror scenario's.
M.a.w; wat is het beste,stabielste progje voor zoiets? Die de meeste soorten bestandtypes leest en verpakt?
2. Hoe klein ongeveer gaat een verpakt totaal filtje uiteindelijk worden als de on-gepakte map een 1 tot 1,8 GB is?
3. Hoe/waarmee ga ik zorgen dat de persoon in kwestie deze map gaat krijgen (over Internet) en niet een legio aan derden?
4. Ftp programma's waar staan deze voor? Ftp server een interessant iets, gezien het feit dat dit alles mogelijk wat vaker gaat voorkomen in de toekomst,
wanneer de verpakking/verzending/ontvangst sucvol verlopen?
Zou dan eigenlijk een ftp iets moeten hebben wat:
A: files tot 5 GB makkelijker verzend of zo ( in ieder geval tot 2 GB)
B. gewoon vlot/redelijk snel is.
C. Universeel dwz: elk besturingsysteem.