XXL Nutrition

Film: Hide and Seek

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
420
Lengte
1m90
Massa
110kg
Gister zitten kijken, vond het wel een goeie film met een climax uit een onverwachtte hoek (nee, geen orgasme). Ik vond hem zeker het kijken waard, van mij een 4 op schaal van 0 tot 5.

Nog meer die hem gezien hebben?

PS. Je kan een cijfer geven door de optie "waardeer thread" te gebruiken.

Kun je deze niet in het groot filmtopic openen? zitten we met allemaal filmofielen bij elkaar! :) En ik dacht dat je een download-link ging plaatsen...krijg ik dit gezever!

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Kun je deze niet in het groot filmtopic openen? zitten we met allemaal filmofielen bij elkaar! :) En ik dacht dat je een download-link ging plaatsen...krijg ik dit gezever!
Ik kan hier wel een torrentlinkje neer gaan zetten....maar ik denk dat jij die beter kan vinden als mij. :thumb:

PS, is heb hem niet gedown`d maar gekocht voor 5 eurootjes....Ned ondertiteld.

Centaur zei:
Ik kan hier wel een torrentlinkje neer gaan zetten....maar ik denk dat jij die beter kan vinden als mij. :thumb:

PS, is heb hem niet gedown`d maar gekocht voor 5 eurootjes....Ned ondertiteld.

pff lekker pauper, ga dan naar de bios voor 7 euro :

hé opa ga dan ook lekker in groningen wonen. totaal geen last!
of is dat teveel in het noorden? brrrr koud daar he :eek: :D

Heb hem gezien, vond het einde bagger.
Grappig btw dat de rol van Femke Jansen steeds naar voren wordt gehaald in de media...Hoe lang is ze te zien? 10 minuten?

Goeie film , maar inderdaad het einde is een beetje vaag, dat snapte ik ook niet.

Ik vond het wel een hele stunt dat .......... Charlie was, lekker onverwachts, een beetje ........ idee.

Laatst bewerkt:
bedankt om de film te verpesten centaur :finger: :tomato: :whip: :splat: :grumble:

Goede film :cool:

Famke ziet er goed uit.

En voor diegenen die hem nu niet meer hoefen te zien blijkbaar...

ja, ja, ja...hou maar weer op met huilen, ik heb het al aangepast.

Terug
Naar boven