Fitness Seller

film met vriendin

smokey juul

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik moet binnen nu en 10 minuten naar de videotheek, wat is een beetje leuke actuele film die te huur is. En een meisje ook leuk vind. Dus geen actiefilm oid...

Thnx :cool:

Team america: world police! :D

beetje laat maar anal intruder 9 vond ik wel geslaagd:D

• Topic Starter Topic Starter
omfg dit soort reacties vragen eigenlijk om negatieve karma :( :p

serieus plz :D

Ik had laatst die film van "Meet the Fockers" eens gehuurd met mijn vriend. Die was errrug leuk! Of een lekker spannende film is ook leuk. Misschien The Grudge ofzo?

Mijn reactie was serieus, team america is zwaar lachen. Ik weet niet waar je wijffie van houd, als je nog wil palen vanavond ga je ff 'the notebook' huren of zo.

a bronx tale
super aanrader!

blijf lekker thuis.

vanavond : The Guru

Aimee zei:
Ik had laatst die film van "Meet the Fockers" eens gehuurd met mijn vriend. Die was errrug leuk! Of een lekker spannende film is ook leuk. Misschien The Grudge ofzo?

Beide zuigen reet IMO maar smaken verschillen....:cool:

After the Sunset vondt ik een erg leuke film:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Saw is ook wel leuk als je een beetje van een zieke sfeer houdt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou persoonlijk voor de 1e gaan.

Dat hangt er helemaal vanaf waar zij van houdt :) , just ask her, oops te laat :D .

Shrek 2 had ik een keer gezien met het meisje waarvan ik hou nog nooit zoveel samen gelachen... damm i miss her :o :(

Toen ik de topictitel las dacht ik dat je samen met je vriendin een video ging draaien :D
Spijtig...

Saw is idd een ziekelijke film maar ik denk dat er betere opties zijn om met je vriendin te kijken want meisjes zijn over het algemeen niet zo 'wansmakelijk' ingesteld denk ik...

ali babba en zijn 40 verkrachte schapen

Weet niet waar je vriendin van houdt maar dit zijn wel aardige familiefilms:

-"I wanna be your ****doll" 4 girls who want nothing more than to be your personal **** doll!

-"Euro Perversions" Watch these European Glamour sl*ts get defiled!

-"Big Wet Asses 6" g Wet Asses is back and this time we combine it with squirting and Tiana's first anal in two years!

-"Here Cum The Brides 2" This title says it all really. Savage ass wreckage from the beginning till the end

-"Anal Babes of Budapest" A deviant Ambassador s trip to Budapest turns into a tale of intrigue, heart stopping coïtus and wicked blackmail… A Sex Scandal which will tip the scale of international relations!

Wat is er verkeerd met actie. Daar houden vrouwen toch ook wel van.

Purple zei:
Wat is er verkeerd met actie. Daar houden vrouwen toch ook wel van.

Jij moet niet denken dat alle andere vrouwen net als jij zijn Paarsje. Ook niet alle vrouwen houden van anale coïtus of doen het op z'n hondjes:D

Maarrrr, welke film is het geworden??

Vast een komedie:D of een romantische film?! :p

Terug
Naar boven