MuscleMeat

Film site's???

Torrent site en Azureus gebruik ik om te downloaden, nieuwsgroepen zijn ook makkelijk

Laatst bewerkt:
dit is dutchleechers.com niet, aber dutchbodybuilding.com ;)
koop je stuff in de winkel jongen

he steve en alst sneeuw & citroen is? :lick: :p

• Topic Starter Topic Starter
ben zo A computer kenner? ik snap niks van Torrent of Azureus kan iemand me helpen krijg je een beloning :)

Gilsie zei:
ben zo A computer kenner? ik snap niks van Torrent of Azureus kan iemand me helpen krijg je een beloning :)
gewoon azureus downen. Op torrentspy de film van je keuze selecteren en de bijbehorende .torrentfile downen en opslaan. Azureus opstarten en de .torrentfile openen. That's it :)

moet je er voor betalen?? :cool:

Gilsie zei:
nee anders merk je het wel toch????????:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

maarja dan heb je een film moet je hem ook nog uitpakken met winrar(meestal) en dan ondertiteling afspelen met bsplayer en als je em op dvd wilt hebben word het helemaal lastig:D :D :D :D

hmm moet ik nog ff beter kijken want als je wil in schrijven dan moet je wel betalen. bij azureus dan. ik kan me laptop ook aan de tv sluiten :p

jupjup! kale is aan het newsgroepen geslagen!

Gilsie zei:
hmm moet ik nog ff beter kijken want als je wil in schrijven dan moet je wel betalen. bij azureus dan. ik kan me laptop ook aan de tv sluiten :p

Wat betalen???

Azureus is gratis programma en nederlands en torrents vind je overal (ook gratis)

Ben jij het broertje (of misschien zelfs een kloontje) van MWB?

Heb je nog niet genoeg trefwoorden voor Google...?
Als je films op dvd wilt hebben zou ik newsgroups aanraden, en in dat geval heb ik wel een linkje: Binaries4all

Ik kan het haast niet geloven maar het lukt!!!!!!!! haha dank jullie wel!!!

stomme NOOB :D

Als je op zoek bent naar torrents dan kan je naar http://torrent-finder.com/ gaan, dan heb je wel ff genoeg.

Als ik je moet helpen met je instelling van azureus dan moet je het maar zeggen dan help ik je via msn ;) pm je msn maar :D

Nou het is me gelukt, de eerste film is binnen ( War of the world) .. MAAR 1 probleempje ik heb geen geluid... als ik de film afspeel staat er eerst dat er een audiocodec fout is, maar hij speelt de film wel af.. kan iemand mij helpen?? karma voor die gene..

Terug
Naar boven