AndroidHealthClinic

Filmpjes saven

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Ik ben op een site een paar filmpjes tegengekomen die ik wil saven op mijn pc, maar er is geen dropdownbox in het venster waar het filmpje speelt.
Hoe save ik die filmpjes?

Je zou kunnen kijken of ze in je "Temporary Internet Files" staan nadat je ze hebt bekeken. Zelf gebruik ik avant browser (een schil om internet explorer heen) en die geeft me nog wel eens een optie om een filmpje te saven als ik de muis erboven hang. Laatst die filmpjes van Milos Sarvec nog van BB.com op deze manier "geripped", maar dat waren weer FLV-files waar een aparte viewer voor nodig was.

Daarnaast zijn er veel sites die de filmpjes alleen maar streamen.. misschien dat je dan een stream-ripper kunt gebruiken maar dat is geheel afhankelijk van de site en hoe ze streamen. Zonder te weten om welke site het gaat wordt het moeilijk specifieke hulp te geven.

je kan ook proberen om rechtermuis-knop op het filmpje en dan de link kopieren en in wmp te zetten, zo kan je hem soms ook saven

Je kunt ook het programma windows media recorder downloaden, dit proggie stelt je in staat om media streams op te nemen naar je hdd...

Op het moment dat het filmpje of geluid begint te spelen druk je op de record knop .. als je genoeg hebt of het filmpje is afgelopen is stop..

Terug
Naar boven