XXL Nutrition

films elvis presley met nl subs?

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
kort vraagje,heeft iemand torrent links of dergelijke voor alle,of enkele films van elvis presley,de meeste heb ik op videocasette,maar daar ben ik nu niks meer mee,en zo toestel kopen om ze om te zetten daar zit ik ook niet om te springen,dus als iemand me kan helpen...

die films kosten 2x niets in de winkels op dvd.

verder weet ik geen goeie torrents sorry.

Vind je ze zo goed dan ?
Ben zelf ook wel een elvis fan maar dan de muziek.
films vind ik wat tegenslagen.

Leer Engels en zoek het op op het internet ;)

Vind je ze zo goed dan ?

K'zag laatst zo'n dvdbox met elvisfilms voor 20 euro , zaten er 5 in ofzo.

• Topic Starter Topic Starter

Vind je ze zo goed dan ?

bwa goed,neen,maar de muziek die erin komt wel,meeste van die songs vind je niet op cd,jailhouse rock en blue hawai zijn toch wel must see films :)

K'zag laatst zo'n dvdbox met elvisfilms voor 20 euro , zaten er 5 in ofzo.

5 van de 35 films...vind het zonde van de centen om ze 1 keer om de 5 jaar eens te bekijken...

Ik heb die dvd "King Creole"

Na die gezien te hebben toch maar beslist er geen meer te kopen.

[Link niet meer beschikbaar]

met nl subs ga je niet veel seeders meer vinden denk ik.
Anders ga ze huren in de videotheek (als je er nog een vindt) en kopieer ze?

Op mininova kun je nog wel het e.a. afhalen;).

Er valt steeds meer materiaal te vinden, laatst nog een originele NBC-special uit 1977 op de kop getikt met een hoop beelden die ik nog nooit gezien had:cool:. Mijn voorkeur gaat tegenwoordig uit naar bootlegs en div. FTD's van concerten.

Op mininova kun je nog wel het e.a. afhalen;).

Er valt steeds meer materiaal te vinden, laatst nog een originele NBC-special uit 1977 op de kop getikt met een hoop beelden die ik nog nooit gezien had:cool:. Mijn voorkeur gaat tegenwoordig uit naar bootlegs en div. FTD's van concerten.

mininova vind ik niks met nl subs... de 77 special is idd wel mooi,alleen het stukje aan de piano,weet niet precies meer welke song,vond ik echt dramatisch om te zien,bezweet,buiten adem en vol overgewicht,kan met moeite een toon vasthouden,compleet op...heartbroken...

mininova vind ik niks met nl subs... de 77 special is idd wel mooi,alleen het stukje aan de piano,weet niet precies meer welke song,vond ik echt dramatisch om te zien,bezweet,buiten adem en vol overgewicht,kan met moeite een toon vasthouden,compleet op...heartbroken...

Oefff had ff geen rekening gehouden met de subs:headbang:...de concerten van 76/77 vind ik zowiezo minder, weinig veranderingen m.b.t. songs en veel te lange introducties van zijn bandleden, had natuurlijk te maken met zijn conditie toen die tijd en het enorme tourschema wat afgewerkt moest worden. Mijn voorkeur gaat zelf uit naar de concerten van 1971/72, een aantal uit 1974 en een aantal uit 1975. Kreeg een aantal maanden geleden een concert in handen uit 1975:cool:, het beste concert wat ik tot nu toe in mijn verzameling heb..

Oefff had ff geen rekening gehouden met de subs:headbang:...de concerten van 76/77 vind ik zowiezo minder, weinig veranderingen m.b.t. songs en veel te lange introducties van zijn bandleden, had natuurlijk te maken met zijn conditie toen die tijd en het enorme tourschema wat afgewerkt moest worden. Mijn voorkeur gaat zelf uit naar de concerten van 1971/72, een aantal uit 1974 en een aantal uit 1975. Kreeg een aantal maanden geleden een concert in handen uit 1975:cool:, het beste concert wat ik tot nu toe in mijn verzameling heb..

het comeback leather concert uit 68 vindk ook wel de moeite,veel interactie met het publiek op dat kleine ronde "podium",ik heb ook niet zoooo heel veel concerten gezien eigenlijk,ik denk dat uit 68,eentje uit 72 en dan z'n laatste uit 77,en dat zal het zowat zijn denk ik,telkens wel vastgekluisterd :)

het comeback leather concert uit 68 vindk ook wel de moeite,veel interactie met het publiek op dat kleine ronde "podium",ik heb ook niet zoooo heel veel concerten gezien eigenlijk,ik denk dat uit 68,eentje uit 72 en dan z'n laatste uit 77,en dat zal het zowat zijn denk ik,telkens wel vastgekluisterd :)

'68 blijft Elvis op zijn top:cool:, heb zo links en rechts wat beeldmateriaal gezien van die oude camara's die je vroeger had, fans die opnamen maakten van een concert, later werden daar de concertgeluidsopname bijgevoegd.
Van die concerten uit '74/'75 heb ik ook alleen de cd's hoor;).

Hoi, ik heb in 2 dagen 17 films gedownload in 1 pakket is wel bijna 23 gb.

Heb ik gehaald bij movie-torrentz. zitten bijna al zijn bekende films bij..

Hoi, ik heb in 2 dagen 17 films gedownload in 1 pakket is wel bijna 23 gb.

Heb ik gehaald bij movie-torrentz. zitten bijna al zijn bekende films bij..

maar zonder ondertiteling wss...ik heb nu ook alle films,maar idd zonder nederlandste ondertiteling...goeie eerste post trouwens!!

Terug
Naar boven