Fitness Seller

Films streamen vanaf pc

DieselX

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
111
Lengte
1m87
Is het mogelijk om films te streamen vanaf je pc naar een philips smart tv? (die op hetzelfde netwerk zit)
Draadloos wel te verstaan (zit geen hdmi op me pc)

Dit is eventueel mogelijk met apple tv, daar kan je films foto's en nog veel meer mee streamen.

Je hebt wel snelle verbinding nodig anders heb je crappy kwaliteit of lange buffer.

zou ook bekabeling doen draadloos zul je niet snel hd films enz kunnen streamen, en anders voor paar 10tjes zon streamer kopen

Wat zijn de snelheden van de verbinding ?

Is het mogelijk om films te streamen vanaf je pc naar een philips smart tv? (die op hetzelfde netwerk zit)
Draadloos wel te verstaan (zit geen hdmi op me pc)

Men een dlna receiver is dit geen enkel probleem.
Mijn schoonbroer streamt hd-filmpjes van zijn smartphone (xperia s) naar zijn tv, zonder kwaliteitsverlies. Werkt perfect.

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

Hier een voorbeeld met een gsm maar met een pc is het principe identiek.
https://www.youtube.com/watch?v=8jH3MyyjO9Q

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

Voor het kijken van films echter lijkt het me interessanter deze via een externe harde schijf te kijken. Beetje gek dat je naar een film kijkt op tv en je laptop daarvoor hoge toeren moet gaan draaien.

Terug
Naar boven