AndroidHealthClinic

Finabrouwers opgelet!!!!!

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik heb besloten vandaag maar weer een conversie te doen. Daarvoor gebruik ik 2 finaplixcarts met in totaal 4 gram aan trenpellets.

Ik heb de pellets tot poeder gemalen/geslagen, en nu blijkt nadat ik het op mn digitale weegschaal heb gedaan 5.82 gram poeder te zijn.

Dus ik adviseer om voor de conversie niet klakkeloos de pellets te vermalen en op te lossen aangezien dit dus bijna 2 gr meer aan poeder kan zijn. Weeg het dus gewoon af, aangezien het prettig is dat je ook daadwerkelijk de gewenste concentratie krijgt.

Zoals Dr Spritzer al aanhaalde in zn sticky: een digitaal weegschaaltje kost je slechts 25-70 $ bij 1fast400.

Hi Leviathan

Zijn dat naamloze grondstoffen of van een bekend bedrijf?fabriek?

Leviathan zei:
Ik heb besloten vandaag maar weer een conversie te doen. Daarvoor gebruik ik 2 finaplixcarts met in totaal 4 gram aan trenpellets.

Ik heb de pellets tot poeder gemalen/geslagen, en nu blijkt nadat ik het op mn digitale weegschaal heb gedaan 5.82 gram poeder te zijn.

Dus ik adviseer om voor de conversie niet klakkeloos de pellets te vermalen en op te lossen aangezien dit dus bijna 2 gr meer aan poeder kan zijn. Weeg het dus gewoon af, aangezien het prettig is dat je ook daadwerkelijk de gewenste concentratie krijgt.

Zoals Dr Spritzer al aanhaalde in zn sticky: een digitaal weegschaaltje kost je slechts 25-70 $ bij 1fast400.

• Topic Starter Topic Starter
Finaplix is een merknaam. Werkzame stof: Trenbolone acetaat

Edit: Ik besloten om alle trenpoeder te converteren, dit geeft als leuk resultaat:

40 ml tren @ 145 mg/ml :D

Laatst bewerkt:
kan de conversie dat hebben zo'n hoge dosering?

Leviathan zei:

Zit er geen verbindingsstoffen in die het gewicht zwaarder maken.
Een dianabol weegt ook geen 5 of 10 mg !!!!!!!!!!!!!!!

er zitten toch bijna altijd stoffen in zodat je pilletje niet uit elkaar valt :eyes: dat zit er nu denk ik ook bij

Staat op de site van de leverancier dat het 100% trenbolone acetaat pellets betreft. Je kunt een kalver toch geen bindmiddelen in zn oor gaan schieten?

Citaat:

FINAPLIX®-H is an implant containing 200 mg of trenbolone acetate.

Elke pellet bevat 20 mg trenbolone acetaat, 1 dosis bestaat uit 10 pellets.

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
Finaplix is een merknaam. Werkzame stof: Trenbolone acetaat

Edit: Ik besloten om alle trenpoeder te converteren, dit geeft als leuk resultaat:

40 ml tren @ 145 mg/ml :D

NEEEEEEEE niet doen. houd het op max 100mg/ml anders heb je een grote kans dat het crasht en daarnaast doet het ****ing zeer als je gaat injecteren.

Het is maar een tip!

Maar wat ik hierboven zeg is eigenlijk overbodig want er zit natuurlijk altijd vulmiddel in dan weet jij ook, dat is het restje wat je overhoud na de conversie.

Laatst bewerkt:
Pumpin' zei:
kan de conversie dat hebben zo'n hoge dosering?
ja pcies kan dat wel zon hoge dosering hebben...toevallig van de week gelezen dat zon gast 400mg/ml cypio ging make maar mislukte vanwege te hoge concentratie ofzo...kheb er voor reswt ook geen verstand van:)...opzich wel goeie shti die 140mg/ml trennie...
edit: kzie net dat hardgainer ook al zoiets post

hardgainers zei:
NEEEEEEEE niet doen. houd het op max 100mg/ml anders heb je een grote kans dat het crasht en daarnaast doet het ****ing zeer als je gaat injecteren.

Het is maar een tip!

Maar wat ik hierboven zeg is eigenlijk overbodig want er zit natuurlijk altijd vulmiddel in dan weet jij ook, dat is het restje wat je overhoud na de conversie.

Idd je houdt pulp over. Maar dan is er qua evt crashen nog niks aan de hand, want dan komt het niet hoger dan 100mg/ml.

@Klaas: ik heb idd nog niks gelezen over 400-500 mg/ml conversies. Dat rendement schijnt niet haalbaar te zijn. Doorgaans is het 250-mss 350 mg/ml voor test.

Conversies boven de 100mg/ml zijn wiskundig/chemisch niet mogelijk zo las ik op verschillende sites. Een rekensommetje leerde dat het gewoon niet goed was.

Ik weet wel zeker dat die pellets een netto gewicht van totaal 4 gram hebben want koeien kun je niet ineens veel meer gaan geven. Alles moet bij wet exact zo gemaakt zijn.

Wat is de lol van het converteren kerel? :D
Ik kneep m'n duimen stuk op die spuiten tijdens het oeverloze drukken door het filter...:(

DBC01 zei:
Wat is de lol van het converteren kerel? :D
Ik kneep m'n duimen stuk op die spuiten tijdens het oeverloze drukken door het filter...:(

Ik dus ook, voel mn duimen nu nog. :D Maar is ook laatste keer geweest. Voor die paar kuurtjes/jaar kan ik net zo goed mss wat gs tren kopen.

Ik kan nu ff voorruit komende 2 kuurtjes.

Bewaar je ze niet te lang, de houdbaarheidsdatum met dit soort conversies is nooit echt vastgesteld. Mocht je in de problemen komen waarschuw me even, ik gebruik ze anders wel.

DBC01 zei:
Bewaar je ze niet te lang, de houdbaarheidsdatum met dit soort conversies is nooit echt vastgesteld. Mocht je in de problemen komen waarschuw me even, ik gebruik ze anders wel.

hahaha yeah right :rolleyes:

Doorgaans wordt gezegd: 1 jaar

Maar ze zijn wel eerder op. :D

Terug
Naar boven