MuscleMeat

Firefox zoekt automatisch

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
5.950
Lengte
1m70
Massa
98kg
K*tgedoe met firefox nou weer :mad:
Start m net en oppeens gaat hij elke keer ipv naar de pagina die ik opgeef (bijv. www.marktplaats.nl) naar google en zoekt hij m daarmee..
Dus dan krijg ik gewoon een pagina van google en de zoekresultaten daarvan.
Ik wil gewoon rechstreeks naar die pagina, niet zoeken met google verdomme :mad:

Iemand een idee?
Heb zelf al van alles geprobeerd, zitten k*tten in about:config, op google (ironie) gezocht naar het probleem maar kan niks vinden..

Laatst bewerkt:
je tipt in de google searchbar indeplaats de adresbalk

• Topic Starter Topic Starter
Heb je onlangs iets geinstalleerd? Kan malware bevatten wat ervoor zorgt dat je dus steeds met google zoekt via hun "ad-id" waardoor hun centers vangen. :)

weet je 100% zeker dat je niet in dat google-balkje typt ipv de normale adresbalk? :D

• Topic Starter Topic Starter
Heb je onlangs iets geinstalleerd? Kan malware bevatten wat ervoor zorgt dat je dus steeds met google zoekt via hun "ad-id" waardoor hun centers vangen. :)

weet je 100% zeker dat je niet in dat google-balkje typt ipv de normale adresbalk? :D

Haha had m wel geupdate naar 3.6, maar blijkbaar heb ik per ongeluk de balk aangepast ofzo, de locatie balk verwijderd en de zoek balk langer gemaakt zodat het leek alsof het gewoon de locatie balk was :p
Ik denk gewoon te diep na over zulke dingen, was al aan het kloten met files en configuraties :roflol:
Toch bedankt iedereen :D

Terug
Naar boven