XXL Nutrition

First time winstrol depot???

Hotbear

Cool Novice
Waardering
0
he sporters,

Heb al wat kuurtjes achter de rug, maar wil gewoon even een wat lichtere kuur gaan proberen, heb boldenone en winstrol depot in gedachte... Helaas heb ik nog weinig ervaring met winstrol, hoeveel keer in de week??? waar moet ik het plaatsen, en wat zijn de bijwerkingen?? Of heeft iemand een ander idee voor een licht kuurtje??

let me know

mzl.

Hotbear

om de dag zetten bv 50mg per keer
het kan zo : ma - woe - vrijd - zo - diinsd
of
ma - woe - vrij - ma - woe - vrijd

succes!!!

Hotbear zei:
he sporters,

Heb al wat kuurtjes achter de rug, maar wil gewoon even een wat lichtere kuur gaan proberen, heb boldenone en winstrol depot in gedachte... Helaas heb ik nog weinig ervaring met winstrol, hoeveel keer in de week??? waar moet ik het plaatsen, en wat zijn de bijwerkingen?? Of heeft iemand een ander idee voor een licht kuurtje??

let me know

mzl.

Hotbear
50mg EOD....maar je geeft zelf al aan dat je al een keer hebt gekuurd.dus graag ff je kuur verleden plaatsen zodat ons kunnen beoordelen of je wel zal reageren op de werkzame stoffen.

Ik injecteer het zelf altijd drie keer in de week bv ma wo en vr. Ikz et dan vaak een half ml in de linker schouder en een half ml in de rechter. Theoretisch zou het geen plaatselijke groei kunnen bewerkstelligen maar ik denk dat er toch wel voldoende mensen zijn die het tegendeel hebben bewezen. Mijn eigen schouders zijn er goed op vooruit gegaan. Jet licht dan ook wel een beetje aan je kuurverleden maar winstro slaat over het algemeen wel goed aan. Je zou bv ook een kleine hoeveelheid test de eerste 6 weken van de kuur kunnen nemen of een kleine dosering d-boll

ik zelf ben nu 2 weken bezig met winstrol only.
ik zet e.o.d 1ml/50mg van zambon.
de bijwerkingen zin tot nu toe nog beperkt.
heb niet echt een hongergevoel wat veel mensen zeggen maar je word er wel een beetje geiler van;)en qua kracht ga ik redelijk vooruit.
ik lijk iets droger/strakker te worden maar het is geen wondermiddel natuurlijk.
Maar heb nog 4 weekjes voor de boeg:D en dan hoor je het wel wat het is geworden

oja tot slot.
ik injecteer in de schouders en wissel iedere keer af dus de ene keer rechts en de volgende keer weer links.
nou succes ermee :D

Ben net bezig met dezelfde combinatie maar wel om te cutten doe dit 8 weken bol en 6 weken windstrol( zambon ) ben nog maar net begonnen voel er nog niet zoveel van bol is heel traag maar als hij slaat! boldo zou ik 400mg per week in 1 keer zetten de windstrol eod 50mg.

Zo doe ik het toch!

Keep on flexing

Op zich raar als je nagaat dat winny inject slechts 24 uur werkt en de meesten het eod injecteren.

Ik ga zelf ook eod injecteren...maar vondt t wat vreemd.

Terug
Naar boven