Ben nu sinds een 6 maanden na een stop van 2 jaar weer volop aan het trainen en ben van plan om over een aantal maanden 4 a 6 mijn eerste kuurtje te doen.
Ben van plan om volgende maand wel al te beginnen met hgh alleen word ik helemaal gek door al het verschillende advies dat er op alle forum's nationaal en internationaal wordt gegeven.
Zat zelf te denken om de eerste maand 1iu elke dag, 2de maand enz 2iu en dan tijdens me kuur 4 iu dagelijks. En dan weer na de kuur 2iu. Iemand met gebruikers ervaring suggesties?
Me kuur gaat er denk ik als volgt uit zien:
Wk 1 t/m 10 400mg primo ew
5 t/m 10 40mg anavar ed
Wil er wel test bij zetten maar dan in hele lichte dosering van 100/125 ew.
Wat voor test raden jullie me aan? sus of test e?
Mijn doel is niet om groot te worden maar een paar kg spieren te pakken en mij bf% naar beneden te halen.
Thanks alvast!
Ben van plan om volgende maand wel al te beginnen met hgh alleen word ik helemaal gek door al het verschillende advies dat er op alle forum's nationaal en internationaal wordt gegeven.
Zat zelf te denken om de eerste maand 1iu elke dag, 2de maand enz 2iu en dan tijdens me kuur 4 iu dagelijks. En dan weer na de kuur 2iu. Iemand met gebruikers ervaring suggesties?
Me kuur gaat er denk ik als volgt uit zien:
Wk 1 t/m 10 400mg primo ew
5 t/m 10 40mg anavar ed
Wil er wel test bij zetten maar dan in hele lichte dosering van 100/125 ew.
Wat voor test raden jullie me aan? sus of test e?
Mijn doel is niet om groot te worden maar een paar kg spieren te pakken en mij bf% naar beneden te halen.
Thanks alvast!