XXL Nutrition

Fishbone, live op Kaderock. Zelf geschoten in HD

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.656
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
http://www.youtube.com/watch?v=cbFQszy9ZRU&

Een band die al 30 jaar bestaat en inmiddels een soort van cultstatus heeft opgebouwd. Heb ze al een keer gezien op Parkpop in 1992 maar veel aan power hebben ze nog niet ingeboet.

Bij dit nummer springt de leadzanger het publiek in en op een gegeven moment zit hij direct naast me. Dat was toch wel een aparte belevenis :D

Geluid is wat ruk helaas, vlakbij de speakers staan met zo'n videocamera zorgt voor nogal wat clipping. Op Youtube is de HD-versie ook beschikbaar, duurt wel even met laden maar is natuurlijk van een stuk hogere beeldkwaliteit.

als dit een van je idolen is, you lucky bastard. Lijkt me een opgewekte kerel trouwens

• Topic Starter Topic Starter
als dit een van je idolen is, you lucky bastard. Lijkt me een opgewekte kerel trouwens

Ik volg ze niet echt veel meer maar als ik zoals nu dus de kans krijg om ze live te zien dan laat ik dat zeker niet schieten. Dit was zeker een buitenkansje, dat ga ik niet snel meer meemaken dat een leadzanger van een band rustig naast me gaat zitten zingen en dat ik het ook nog op film kan zetten. Meeste concerts mag je geen camera's naar binnen nemen.

Was wel aardig 'electrified' na dit nummer, dat is 1 ding dat zeker is.

Terug
Naar boven