XXL Nutrition

Verkocht Fitnesstoestellen

Timpiewinpie

Novice
Waardering
0
Ik zoek zelf nog een drukbank aan te kopen met gewichten bij..
Weet iemand wat goeie sites die beschikken over een online bestel shop..
Liefst niet te prijselijk .. Mn budget is ongeveer 200 E
greets

Ik kom er op terug zo gauw je tekst terug is van m'n vertaler!

(kijk eens op marktplaats.nl dan hoef je ze niet meer in te tillen)

Jij beter aankoopt met gewichten bij squatrek een.
Daar heb je aan meer drukbank als.
Met 200euro jij dat kunnen betalen net.

Ik squatrek hebben 180 euro van. Met stang gewichten en en ongeveer en 250 euro ongeveer en. En.

Geholpen hoop en ik je en.

• Topic Starter Topic Starter
da is hier echt ongelooflijk é.; zijn der hier autisten ofzo? deze typsT gebruik ik overal & krijg der nergens klachten van .. buiten hollanders.. mor jah die hebben het geluk dat ze een keyboard hebben want als een hollander ou iets moet uitleggen..

[Link niet meer beschikbaar]

niet echt een goeie webshop vind ik, wel goedkoop

Waarom schrijf je em eerst in vertaalmachine nederlands? en praat je daarna als een belg? bestwel apart..

Timpiewinpie zei:
da is hier echt ongelooflijk é.; zijn der hier autisten ofzo? deze typsT gebruik ik overal & krijg der nergens klachten van .. buiten hollanders.. mor jah die hebben het geluk dat ze een keyboard hebben want als een hollander ou iets moet uitleggen..
ik ben gewoon dom heel.
Dus vandaar dus. Jij rekening houden handicap mij met. :( Nare k*t belg.

Edit: als ik jou replies lees dan lijkt het ongeloofijk dat de Belgen de Nederlanders altijd behoorlijk inmaakte tijdens 10 voor taal (nederlandse spelshow)

• Topic Starter Topic Starter
kom kom.. als ik als belg zeg dat ik een nederlander zin post niet begrijp dan verstaan ze dat gewoon niet.. allé een hollander typt toch mooi An zeker?
Nee totaal niet..
Ik denk of nederlanders gewoon een extra inspanning moeten doen.. Zoveel moeite is dat toch niet?
Echt waar die hollanders é.. net of ze zelf zo deftig kunnen spreken.. Om dan nog te zwijgen van andere talen zoals frans & engels met dat lachwekkend accent ;)

Nederlanders zijn allemaal arrogante klootzakken met een grote bek!
Ze moesten ze potverdomme allemaal kapot schieten!

Wat jij Timpiewinpie?;)

edit: Ik zoek geen ruzie ofzo, maar je schrijft echt als een debiel. En als je die schrijfsT overal gebruikt en niemand zegt er wat van dan wordt je ook nog eens omringd door andere debielen. Misschien dat je je vrienden en kennissen kring beter niet meer in de Josti-band zoekt?

Laatst bewerkt:
Hahahaha, ik ga echt HELEMAAL naar de klote hiero :D:D:D

@Lauw, ik zweer het je, heb nog nooit niet gelachen om jou

@Topicstarter: Kijk eens op www.helisports.nl

Jemig, laat iedereen eens met rust wat betreft schrijfsT of waar die woont. Het gaat hier om bb en niet om tien voor taal.

nah, ik gedraag me als een b*ch.:o

Hier, kijk eens Wimpietimpie, wat die nare 'ollander voor je heeft opgeduikeld. Ik heb dezelfde, ik vind 'm wat te klein en te licht maar hij is wel lekker goedkoop:
http://www.sportartikelen-shop.nl/shop/product_info.php/cPath/1_7/products_id/62

@ Yzord: Dat klopt. Totdat ik echt moeite moet gaan doen om iemand te begrijpen. Ik denk dat ik dat soort topics maar in het vervolg gewoon negeer. :)

Terug
Naar boven