XXL Nutrition

Flauwvallen tijdens DL

Ik ging stuk om "hij kan beter in zz-top blijven spelen" - :roflol:

Ja, gebeurt mij ook wel eens bijna... grijp dan ook altijd met 1 hand het rek vast na afloop terwijl ik me weer bewust wordt van waar ik ben.

(iets met bloeddruk)

Heb ik ook altijd met squats en de, ik ga altijd meteen zitten op het squatrek na mijn laatste rep.
Dan zie ik eerst allemaal vlekken en zwart wit, dan klinkt alles alsof je onderwater zit en daarna voel je al het bloed uit je hoofd gaan.
Dan komt alles langzaam terug en gaan we weer door :D

T wordt me wel eens zwart voor de ogen maar dit gelukkig nooit

Damn, nu durf ik niet meer te DL'en. Seriously.

• Topic Starter Topic Starter
Lol die reacties ook, wat klonk er nou zo hol op 0:11, net alsof alle bodybuilders dom zijn en geen hersenen hebben:roflol:

Heb ik ook altijd met squats en de, ik ga altijd meteen zitten op het squatrek na mijn laatste rep.
Dan zie ik eerst allemaal vlekken en zwart wit, dan klinkt alles alsof je onderwater zit en daarna voel je al het bloed uit je hoofd gaan.
Dan komt alles langzaam terug en gaan we weer door :D

hoezo ga je gewoon weer door na ff rusten? voor hoelang vraag ik me dan af...

Omdat het anders geen rust maar naar huis gaan is..

ja, dat is wat ik doe, lol

sommigen hier op het forum zeggen dat je je maaltijd niet té vroeg moet consumeren (bvb 4uur voor aanvang van training verplaatsen naar 1uur vóór). Bij carb backloading eten ze nochtans de dag ervoor (na de training) om genoeg energie te hebben voor de volgende training.

ja, dat is wat ik doe, lol

sommigen hier op het forum zeggen dat je je maaltijd niet té vroeg moet consumeren (bvb 4uur voor aanvang van training verplaatsen naar 1uur vóór). Bij carb backloading eten ze nochtans de dag ervoor (na de training) om genoeg energie te hebben voor de volgende training.

Ik zie elke dag als New Game en eet voor de training die die dag komt.

Van te voren zo veel mogelijk energie en vlak voor de training nog wat eiwitten. Daarna alles voor herstel en groei dus niet te veel carbs en meer eiwitten.

Vind ik zelf logischer klinken dan als je een dag van te voren al gaat eten voor iets wat komen gaat terwijl je 10 uur na het eten van een maaltijd het weer uitscheit.

Terug
Naar boven