MuscleMeat

Flex magazine USA of NL ??

Own Sculpturer

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
9
Ben zelf al sinds jaar en dag geabbonneerd op flex magazine NL,koop sinds een jaartje ook de US editions,zoals je ziet zit er behoorlijk wat verschil in dikte,scheelt ongeveer 250 pagina's leesplezier
Er is dan wel veel reclame aanwezig maar er worden tal van wedstrijden belicht(wereldwijd)en staat bomvol met trainingsschema's dieeten,foto reportages van pro's(van toen en nu).
Flex mag.USA is niet bij de betere boekhandel verkrijgbaar(hier int zuiden)maar wel bij sommige tijdschriftenshopjes,kosten max.11 euro.

Iemand wat aan toe te voegen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Naja niks aan toe te voegen.

Dat is inderdaad een verschil in dikte. Goed gezien. Goed paar ogen heb je.

hoeveel kost die nederlandse uitgave dan?

hm dan worden we flink genaaid in ned :p

Heb ze jarenlang verzameld, van 1992 tot 2006 alle Usa Flex uitgaves evenals MuscleMag. Begin dit jaar allemaal van de hand gedaan. Vond ze veel beter dan de Nl uitgave om dezelfde reden als jij! Vaak staat er in de Nl uitgave oud nieuws (allang bekend uit de USA uitgave). De NL/Belgie sectie is ook niet om over naar huis te schrijven.

• Topic Starter Topic Starter
hm dan worden we flink genaaid in ned :p

In nederland is er blijkbaar niet zoveel nieuws!!!
Wel handig om nationaal alles bij te houden,maar
vaker staan er ook dingen in die in een eerdere
uitgave ook belicht werden,en er worden ook
weleens dezelfde foto's geplaatst...

Waarom staat dit in het gare hok :scratch:

Het is wel zo dat de VS versie veel meer gevuld is met advertenties. Op die manier kan je een blad aardig vullen.

Het is wel zo dat de VS versie veel meer gevuld is met advertenties. Op die manier kan je een blad aardig vullen.

Dat had ik er ook bij gezegd,dat er heel wat reclame instaat,soms wel 5 of 6
pagina's achter elkaar van 1 merk,maar er staan ook veel producten bij die hier nog niet op de markt zijn of komen,dus dat kan ook wel interessant zijn om te lezen.

Dat had ik er ook bij gezegd,dat er heel wat reclame instaat,soms wel 5 of 6
pagina's achter elkaar van 1 merk,maar er staan ook veel producten bij die hier nog niet op de markt zijn of komen,dus dat kan ook wel interessant zijn om te lezen.

Idd. Tijdens mijn trip naar de VS heb ik er ook 1 gekocht. :cool:

Vaak staat er in de Nl uitgave oud nieuws (allang bekend uit de USA uitgave). De NL/Belgie sectie is ook niet om over naar huis te schrijven.[/QUOTE]

Flex usa zal altijd voorliggen op de nl editie,het gebeurt daar toch allemaal!!vind wel net dat ze belgie en nederland sectie (soms) wel redelijk belichten.De ene keer is het uitgebreid met fotos en verslagen,maar de andere keer staan er alleen wat uitslagen en een fotootje van de winnaar als je geluk hebt.

Ik ben tevreden met mijn USA abbo. Zit wel veel reclame in maar ook zeer leuke artikels en photoshoots.

heb ze ook veel gekocht vroeger maar nu blijf ik bij MD dit is voor mij het beste blad over BB die te koop is en een abbo is spotgoedkoop

1 YEAR SUBSCRIPTION
MD MAGAZINE PERIODICAL ($49.97)

2 YEAR SUBSCRIPTION
MD MAGAZINE PERIODICAL ($79.97)

Muscular Development Online Magazine

MD Mag.kon ik nog niet,ga deze week een kopen want de site ziet er veelbelovend uit!!!Thanks....

heb ook zin in een flex abo :) helaas blijft er vrij weinig tijd voor mij over om zelfs een schoolboek open te slaan, laat staan een tijdschrift :(

hmm...koop in de vakantie wel een :rolleyes:

Oude Magazines

;) yep, die USA uitgaven zijn altijd super, heb er nog een aantal liggen van eind jaren tachtig, begin jaren negentig:cool: , blader ze nog regelmatig door:study: .

Voor de liefhebber heb ik nog wel een 35 tal oude sport&Fitness magazines etc. liggen waarvan grootste gedeelte van eind jaren tachtig/begin jaren negentig. Zit gaaf spul tussen voor de liefhebber;) .

Terug
Naar boven