XXL Nutrition

Flight 93 / United 93 ( 11 Sept 2001 film)

kamikaza

Competitive Bodybuilder
Waardering
25
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Groot Brittannië / Verenigde Staten
Drama
90 minuten

geregisseerd door Paul Greengrass
met Olivia Thirlby, Simon Poland en David Rasche

De film gaat over United Airlines vlucht 93 van 11 september 2001 die door terroristen werd overgenomen. De passagiers kwamen er door gesprekken op hun mobiele telefoons achter dat andere vliegtuigen al in de torens van het WTC waren gevlogen en dat hun vliegtuig op weg was naar Washington D.C.... De film laat zien hoe de passagiers besloten hun leven op te offeren en het vliegtuig te laten neerstorten voor het zijn bestemming kon bereiken.

bron: moviemeter. nl

Moet eerlijk zeggen dat ik erg benieuwd ben naar deze film. Ook kijk ik er naar uit hoe de film word uitgewerkt, volgens welke informatie etc, aangezien je de laatste tijd heel veel hoort van complottheorieën. Wat ik vooral erg vreemd vind dat er een film van word gemaakt zo vroeg, maar alle familieleden van de slachtoffers hebben toestemming gegeven...
De film draait 28 April in de USA , dus duurt nog een tijdje voordat die hier komt.

Wat denken jullie? :)

Heb een aflevering gezien van Larry King live, was erg indrukwekkend omdat daar de ouders aanwezig waren en de acteurs die in deze film de rol spelen van hun ongekomen kinderen.

Film is vrij nauwkeurig, voor zover dat kan, nagespeeld. Meeste aan de hand van telefoongesprekken die de passagiers voerden met hulpdiensten en familie. Een film die ik zeker wil zien.

heeft iemand hem niet ergens zien staan in een newsgroup of misschien heeft iemand een torrent linkje?

Film komt 28 april uit in de USA, duurt dus nog wel even.

hahaha, dat wist ik niet thanks!!!!

Er is trouwens ook een x-file waarin 747s bijna in het WTC te vliegen. (opgenomen voor 11 september) vooruitziende blik ?

Ik ga niet nog een keer deze film film bekijken is vaak genoeg voorbij geweest op CNN in 2001

Volgens mij gaan ze die passagiers overdreven afschilderen als staatsthelden en shit.
Niet dat ze geen eerbetoon verdienen maar amerikanen overdrijven steeds in zulke dingen.

misschien is 'loose change' een goede film als je hierin geinteresseerd bent.
al een tijdje uit en te downloaden via nieuwsgroepen (en ik denk ook wel torrent)

• Topic Starter Topic Starter
Loose Change heb ik gezien , vind het wel interessant. Heb ook nog andere films gezien die precies over hetzelfde onderwerp gaan. Misschien klopt er niet alles wat in Loose Change beweerd word, maar ik geloof ook niet in de echte theorie van 9/11 en vind verder dat films zoals Loose Change goeie punten hebben.

Terug
Naar boven