MuscleMeat

Foltering jood van 23

Volgens de procureur "was het motief van de groep het verkrijgen van geld".
Juist ja, daarom hebben ze 'm ook gemarteld en in de fik gestoken :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Lauw zei:
Volgens de procureur "was het motief van de groep het verkrijgen van geld".
Juist ja, daarom hebben ze 'm ook gemarteld en in de fik gestoken :rolleyes:

En was het toevallig een jood....zou eens toevallig een Marokaander moeten geweest zijn in Antwerpen...zou het kot nu te klein zijn.

Idd, gelukkig was het geen moslim, dan hadden die wilden heel Frankrijk en omgeving weer in de fik gestoken. Ik denk trouwens wel dat de het Joods-Palestijnse conflict hier wat mee te maken heeft.

Hoop dat de daders nooit meer op vrije voeten komen.

Dat de Palestijnen in opstand komen in Israel tegen hun bezetting kan ik nog begrijpen maar dat moeten ze daar maar uitvechten.

Verder is de radicale islam niet alleen tegen de joden maar tegen alle andere soort van geloof en oon tegen ongelovigen..

Er is er maar één volgens hun....mensen die niet kunnen lezen en schrijven kan je veel wijsmaken:rolleyes:

Ben content dat ik tot de ongelovigen behoor.

grtz

wimmeke26 zei:
En was het toevallig een jood.....

Ik vermoed dat dat geen toeval was :(

zou eens toevallig een Marokaander moeten geweest zijn in Antwerpen...zou het kot nu te klein zijn
Hoe bedoel je? Dat de politiek dan plotseling wel moord en brand had geschreeuwd? Dat valt denk ik wel mee. De politiek blijft genuanceerd, en het met 2 maten meten leren ze door schade en schande vanzelf wel af (euhm, dat hoop ik tenminste :rolleyes: ). Het grootste probleem met de politiek is dat ze schijnbaar niet in staat zijn de vinger op de zere plek te leggen (of ze durven het niet hardop te zeggen).

Of bedoel je dat dan de complete Marrokaanse gemeenschap de straat op was gegaan? Er is niet zo'n grote Joodse gemeenschap meer om de straat op te gaan.

wederom kansloze actie.

motief verkrijgen van geld ? yeah right, daarom zetten ze in het bericht er ook bij dat het om een islamitische bende ging. geldrovers gaan sneller tewerk dan een hele foltering en verbranding eroploslaten.

same shit.. different day.

Moest dit in Antwerpen gebeuren met een Marokaan zit het er zeker tegen, dan niet politiek maar de zogenaamde allochtone "jongeren"(die voor alles wel zouden rellen) ..de AEL zal er wel voor zorgen dat de boel oververhit zou raken...is trouwens al gebeurd na dood van Marokaan door Antwerpenaar en dood van 2 anderen waarop de politie schoot nadat ze inreden op patrouille.

En "toevallig een jood" is sarcastisch bedoeld;)

Enne, joden genoeg in Antwerpen..is altijd leuk om ze daar te zien lopen in diamantwijk met halve beer op hun hoofd...

Verschil is dat hun gemeenschap hier beschaafd is en dat ze respect hebben hier voor anderen...wat van anderen zeker niet kan gezegd worden.

Moest dit in Antwerpen gebeuren met een Marokaan zit het er zeker tegen, dan niet politiek maar de zogenaamde allochtone "jongeren"(die voor alles wel zouden rellen) ..de AEL zal er wel voor zorgen dat de boel oververhit zou raken...is trouwens al gebeurd na dood van Marokaan door Antwerpenaar en dood van 2 anderen waarop de politie schoot nadat ze inreden op patrouille.

AEL is ook een partij voor zwakzinige net als de LPF.

wimmeke26 zei:

En "toevallig een jood" is sarcastisch bedoeld;)

Enne, joden genoeg in Antwerpen..is altijd leuk om ze daar te zien lopen in diamantwijk met halve beer op hun hoofd...

Verschil is dat hun gemeenschap hier beschaafd is en dat ze respect hebben hier voor anderen...wat van anderen zeker niet kan gezegd worden.

:bow:

Misselijke lui.

echt weer zo'n actie waar je niks mee kan

Soms denk ik gewoon dat het nooit meer goed komt met de mensheid

spiertje16 zei:
Soms denk ik gewoon dat het nooit meer goed komt met de mensheid

Ik denk zoiezo dat er voor jou een belangrijke taak ligt weggelegd Spiertje.
Als voorbeeld voor je medebroeders hoe het WEL hoort en hoe het WEL kan.

Shit zal alleen maar erger worden...

Terug
Naar boven