XXL Nutrition

Football Manager 2010

rivelino

Ripped Bodybuilder
Waardering
73
Sinds vorig week is 2010 uitgebracht!

Wie heeft 'm al?:D

Ik weet nog niet of ik het ga kopen, eerst maar eens downloaden. Heeft iemand een goede werkende link?

• Topic Starter Topic Starter
Thnx... ik hoop dat je bij de download-versie eindelijk een x weinig last van blessures hebt.

ik durf hem niet te gaan spelen.... :o

****ing verslavend k*t spel
speel hem al sinds 2005 :roflol:
deze ff downen :D

Ik heb uhm gedownload binnen 2 uurtjes, een veel betere lay out gekregen ten opzichte van 09 en de tacktiek scherm is helemaal verandert en 10000 x beter .. de sterspelers spelen nu als sterren en niet als losers die constant een 5-6 gemiddeld krijgen als score en spitsen die 600 min droog staan ..

Nu hebben de sterspelers altijd wel hoge scores als je ze natuurlijk de juiste positie geeft, en de spitsen scoren veel beter enz.

Het spelletje is veel leuker erop geworden ten opzichte van 09

Heb FM2009 bij een maatje opgehaald omdat hij FM2010 heeft gehaald. Draait prima, ik overweeg het kopen wel. ****ing verslavend!!

Iemand nog talenten shortlists voor 2009? :o

Op school 4-1 van Ajax verloren :(

Niemand die het speelt?:D

Ik speel het altijd een paar weekjes heeeeel veeel, en dan zie ik weer in dat ik er weinig van bak. Dan stop ik er weer mee tot het volgende deel uitkomt.

Hebben jullie nog lekkere tacktieken .. ik ben nu R.Madrid en ben in februari van 1e seizoen ..

T'ging eerst super alleen zit nu in een dikke dipje met me team .. laatste 5 wedstrijden 4 verloren 1 gelijk en nu pas weer met geluk 1 2 gewonnen :p

Dus iemand nog lekkere tacktiekje voor een sterrenteam

Verdoete k*tspel ze hebben het in my opinion te lastig en uitgebreid gedaan, een beetje net als OSM maken alleen dan net iets uitgebreider zo beter zijn. :p

Pff, krijg je na een korte tijd genoeg van..

Iemand die mij kan helpen aan een product code? Heb net fm 2010 reload 10.1.1 gedownload. Alleen het bestandje met de product code doet het niet.

Terug
Naar boven