KevB
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg

Ford Focus Trend 1.8 TDCI 12/2004, 5 deurs
11000 euro1800 cc, 74 kW, 100 pk, 44000km,
ABS, ESP, Airbag, Airbag passagier, Airconditioning, CD/Radio, Centrale vergrendeling, Electrische ruiten voor, Lichtmetalen velgen, Mistlampen, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging, verwarmde zijspiegels, snelle voorruitverwarming, bestuurderszetel in hoogte verstelbaar, lederen stuurwiel, banden nog in goede staat
Prijs
EUR 11000
Bouwjaar 12/2004
Kilometerstand 44000
Brandstofsoort Diesel
Vermogen(PK) 100
Kleur
Grijs metallic (Magnum Grey)
Interieur kleur Grijs
Transmissie
Manueel
Versnellingen
5
Cilinders
4
Motorinhoud
1753 cm³
Deuren
5
Zitplaatsen
5
Voertuigsoort
Tweedehandsauto
Gewicht
1280 kg
Ik garandeer u: er is nooit gerookt in de wagen, nooit kosten of ongevallen gehad, de auto ruikt en rijdt als nieuw.
Nog 1 jaar Ford garantie is (Waarborg 1 jaar + Ford Assistance 1 jaar). Ik heb de wagen gekocht in januari 2006 als Ford Direct.
_______________________________________________________________________________________
Wat is Ford Direct
BIJNA NIEUW:.
Enkel wagens die maximaal 12 maand in gebruik zijn geweest kunnen in aanmerking komen voor de onderscheiding "Ford Direct". Onze verkoopafdeling kan U altijd de gebruiksduur van de wagen aantonen. Bij aankomst bij ons krijgt elke wagen een strenge optische controle om zeker te zijn dat hij beantwoordt aan de eisen van een bijna nieuwe wagen. Alle functies worden nagezien aan de hand van een proefrit en een 52 puntencontrolelijst. Kortom een Ford Direct wagen wordt altijd zeer speciaal geselecteerd.
MET FORD CONTROLECERTIFICAAT:
Als Ford Direct verdeler sta ik er persoonlijk voor garant dat elke wagen verkocht met de onderscheiding "Ford Direct" 100% voldoet aan de vooropgestelde selectiecriteria. Bij aflevering van het voertuig ontvangt U een certificaat waarin ik bevestig dat alle controles zoals voorgeschreven door Ford werden uitgevoerd. Tevens teken ik persoonlijk voor de echtheid van de leeftijd en van de kilometerstand. Het controlecertificaat is tevens voor U het bewijs dat U recht heeft op volgende waarborgen :
2 JAAR WAARBORG MAX 100.000 KM:
In volle vertrouwen en totaal onbezorgd kan U met uw Ford Direct wagen wegrijden.
U hebt altijd 2 jaar max 100.000km Ford Direct waarborg. Onderdelen welke defect raken omwille van een produktie- of materiaalfout, binnen de 24 maand na de dag waarop U het voertuig werd afgeleverd, zullen kosteloos vervangen of hersteld worden. Niet enkel in België of G.H. Luxemburg, maar in heel West-Europa kunnen officiële concessiehouders herstellingen in garantie uitvoeren. Bij aankoop ontvangt U een Ford Direct garantiecontract dat alle waarborgen duidelijk omschrijft.
2 JAAR FORD ASSISTANCE 24/24 GRATIS:
Ook in de moeilijkste omstandigheden van pech, ongeval, autodiefstal, verlies van sleutels, ja... zelfs bij benzinepech wensen wij onze Ford Direct klanten bij te staan.
Met Ford Assistance kan U gedurende 2 jaar beroep doen op onze pechverhelpingsdienst.
Een simpel telefoontje, op een gratis nummer, volstaat om ervoor te zorgen dat U gratis wordt geholpen. Is een oplossing ter plaatse niet mogelijk dan worden U en uw voertuig teruggebracht of krijgt U een Ford vervangwagen.
Bijlagen
-
x1pIjpkUX-8gH8mvduhrQRwKAnY_KSqIJ974rnsN8HT5HDMCErXUH4wrm3Xq2j2dHGwojoSoBOaBGCiYwQwfO8Ca4L9HZDGBRSV531 KB · Weergaven: 74
-
x1pIjpkUX-8gH8mvduhrQRwKBBRUoAlsAk4lhCFhihNzU_iVEi8Tm5S-Yb736fWpzXgxQUA1P9OuTMxhCqk53kdSBsyiGowpHAov35,4 KB · Weergaven: 52
-
x1pIjpkUX-8gH8mvduhrQRwKPKlgCV4DxybMnjlH9vR4tGuFwOJWXI8LdABF8A0Qx7vvKXc0lyoXbmVKuUe2PxkmQE-MgCfp9We-30,1 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:

't zal afwachten zijn. 'k Heb em op 6 sites geplaatst:d