AndroidHealthClinic

formaat van roaming profile

dj_phreak

2024 sterkste 50+er van Zuid Holland
Elite Member
Waardering
499
Lengte
1m82
Massa
117kg
Vetpercentage
Heren kenners,

Mijn laptop wordt steeds trager met opstarten. Nu heb ik begrepen dat dat (deels) kan komen door een groot roaming profile dat elke keer ingeladen moet worden. Heb net gekeken, en het blijkt 740 Mb groot te zijn. Dat lijkt mij nogal fors.:D Enig idee welke mappen daarin meetellen, en wat ik allemaal zou kunnen verwijderen?

Het is een laptop geinstalleerd door mijn werkgever, dus er zullen ongetwijfeld noodzakelijke dingen bij zitten. Maar ik zie 4 profielen staan: 3 van minder dan 2 Mb, en de mijne van 740 Mb. Dat lijkt me een abnormaal verschil.

Help?

• Topic Starter Topic Starter
ik kreeg net al wel te horen dat ik alles uit de My Documents folder moet halen. Op zich makkelijk, maar het punt is nu juist dat ik sommige informatie veilig moet stellen. Het bedrijfsnetwerk is veiliger dan mijn harde schijf, me dunkt.

En het totaal aan bestanden in de My Documents folder is groot, maar bij lange na geen 740 MB, dus ergens zit er nog iets?

niet "my documents"
maar "documents & settings/gebruikersnaam"

internet cached files op 1MB zetten

in internet explorer (of firefox) even in de extra opties kijken. browsing history leeggooien en de cache op 1mb zetten.

dat gaat zeker schelen.

in outlook kijken of je geen archive folders in je profiel hebt staan, indien wel, deze verplaatsen naar een andere plek op je disk.

Terug
Naar boven