- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
Heren kenners,
Mijn laptop wordt steeds trager met opstarten. Nu heb ik begrepen dat dat (deels) kan komen door een groot roaming profile dat elke keer ingeladen moet worden. Heb net gekeken, en het blijkt 740 Mb groot te zijn. Dat lijkt mij nogal fors.
Enig idee welke mappen daarin meetellen, en wat ik allemaal zou kunnen verwijderen?
Het is een laptop geinstalleerd door mijn werkgever, dus er zullen ongetwijfeld noodzakelijke dingen bij zitten. Maar ik zie 4 profielen staan: 3 van minder dan 2 Mb, en de mijne van 740 Mb. Dat lijkt me een abnormaal verschil.
Help?
Mijn laptop wordt steeds trager met opstarten. Nu heb ik begrepen dat dat (deels) kan komen door een groot roaming profile dat elke keer ingeladen moet worden. Heb net gekeken, en het blijkt 740 Mb groot te zijn. Dat lijkt mij nogal fors.
Enig idee welke mappen daarin meetellen, en wat ik allemaal zou kunnen verwijderen?Het is een laptop geinstalleerd door mijn werkgever, dus er zullen ongetwijfeld noodzakelijke dingen bij zitten. Maar ik zie 4 profielen staan: 3 van minder dan 2 Mb, en de mijne van 740 Mb. Dat lijkt me een abnormaal verschil.
Help?