Fitness Seller

Formule 1

Guntheru

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Zijn er hier eigenlijk F1 liefhebbers? Zou toch moeten he denk ik. Jos the boss he :) Vind het wel beetje jammer dat hij geen zitje meer heeft maar in een minardi zit hij toch niks te doen.

Ik ben Huge BMW-williams F1team fan. Die gaan dit jaar potten breken :D

Ralf schumacher lijkt in goeie vorm tijdens de testen en Montoya ja die is gewoon goed. Maar ik hoop dat Ralf toch kampioen wordt en niet Jp. Die verlaat toch op het einde van het seizoen het team en loopt over naar MClaren en ik wil volgend seizoen nr. 1 op de wagen zien he!

Komaan F1 fans laat u horen he

Zonder Jos vind ik er altijd echt een stuk minder aan (zelfs als hij standaard als laatste finisht) ... ben ook benieuwd hoe ze het dit jaar gaan uitzenden op de TV nu de rechten zijn overgekocht.

beemer rules (en niet alleen op het circuit) :D

had er wel zin in maar nu jos niet meedoet denk ik niet dat ik echt trouw om de week ga kijken. denk dat het nu alleen word als ik nix beters te doen heb......

ik vid het techno liedje 'schumacher' van een paar jaar geleden wel cool ;)

• Topic Starter Topic Starter
Shluh zei:
ik vid het techno liedje 'schumacher' van een paar jaar geleden wel cool ;)

Hehe ja der was nog zo één van hakkinen ook vond ik persoonlijk veel beter al dat gebrabbel in het fins. Voor de rest moest ik van Hakkinen nie hebben zunne

wazzup zei:
Zonder Jos vind ik er altijd echt een stuk minder aan (zelfs als hij standaard als laatste finisht) ... ben ook benieuwd hoe ze het dit jaar gaan uitzenden op de TV nu de rechten zijn overgekocht.

Boek nu alvast je kaartjes voor de Grand Prix van België!
Zelf een F1-bolide besturen? Win het bij F1Racing manager!

Goed nieuws voor de Nederlandse Formule 1-liefhebbers. De nieuwe zendgemachtigde SBS6 zal komend seizoen de kwalificatie en de races uitzenden zonder commerciële onderbrekingen. De presentatie van beide programma's zal in handen zijn van Edward van Cuilenborg, terwijl Olav Mol zoals vanouds commentator zal zijn.

Voor de Nederlandse racefans verandert er feitelijk weinig, ondanks het feit dat SBS de uitzendrechten overgenomen heeft van RTL. Op vrijdagavond zullen de hoogtepunten van die dag uitgezonden worden, een programma welke gepresenteerd zal worden door Viktor Brand.

Op zaterdag en zondag is Edward van Cuilenborg de leidsman. Hij neemt hiermee dus feitelijk de rol over van RTL-presentator Ruud ter Weijden. Het commentaar bij alle sessies zal verzorgd worden door Olav Mol.

Mijn bron is f1racing. nl :D

Guntheru zei:
De nieuwe zendgemachtigde SBS6 zal komend seizoen de kwalificatie en de races uitzenden zonder commerciële onderbrekingen

Dat is overigens niet een vrijwillige beslissing, maar wordt veroorzaakt doordat het een Nederlandse zender is (itt tot RTL wat een Luxemburgse zender is). Naar wat ik vernomen heb had SBS6 zich niet gerealissert dat ze geen reclame mochten maken tijdens de race.. ik ben dus benieuwd of het voor de reclamemakers dus wel een interessant programma is (en hoe lang het dus stand zal houden bij SBS6)

Oh, trouwens, er is wel een Nederlander in de F1... Tom Coronel heeft de derde stoel bij Minardi gekregen. (testrijder totdat er een van de eerste twee uitvalt) http://www.planet.nl/planet/show/id=69156/contentid=447882/sc=70cb94

Ik vind www.F1.com met de live rondetijden trouwens ookeen supersite tijdens de F1 zelf, zie op het rondebord wat er gebeurt nog voordat Olav het meldt.

Pffff dit is wat we in België te zien krijgen

We zenden dit jaar alle "Europese" en op één na alle "Aziatische" races rechtstreeks uit; de "Amerikaanse" en de GP van Bahrein gaan integraal in uitgesteld relais, laat op de avond. Bovendien zenden we vier "Europese" kwalificatieritten live uit.

met sportieve groeten,

Frank Van Laeken,

hoofdredacteur tv-sportredactie.

In de tijd dat Canal+ de formule 1 uitzendde toen was het tof se. Kon je op verschillende kanalen de formule1 volgen door verschillende camera's en alles was rechtstreeks zelfs de oefenritten. En nu met moeite 4 keer de kwalificatie :(

Montoya heeft naar 't schijnt contract met MC laren verbroken omdat ze zo slecht presteren nu. Hij had daar een optie voor tot met pasen dat hij het contract nog kon verbreken.

Let's hope dat het waar is he ;)

In de tijd van Damon Hill en Aerton Senna was de F1
spannend, extreem, tot het uiterste.

Nu is de formule 1 een saaie boel waar men oma zelfs van in slaap valt.
Sinds ze de parcours "veiliger" gemaakt hebben, sinds ze de wagens niet
zo snel meer laten rijden, sinds ze die stomme slipcontrol goedgekeurd hebben
is het een doodsaaie sport geworden :o

Guntheru zei:
Montoya heeft naar 't schijnt contract met MC laren verbroken omdat ze zo slecht presteren nu. Hij had daar een optie voor tot met pasen dat hij het contract nog kon verbreken.

Let's hope dat het waar is he ;)

hmm 't was dus niet waar 't was ne flauwe 1 aprilgrap die ik de dag nadien maar gelezen had :o

De race in Bahrein lijkt er best wel spannend uit te zien in de oefensessies. Laat ons hopen dat get zo verder gaat he.

schumacher rulez en geoffke de wagens zijn nog nooit zo snel geweest, ze hebben alle ronde records en gemiddelde snelheden verbroken van alle circuits
morge bahrein, ben benieuwd.

uitslag.
1.schumacher m
2.button.
3.allonso

't Was weer eens GEEN spannende race gisteren, echter wel vol spektakel.
Ben benieuwd wat het in België gaat worden, volgende maand (maar eerst Hongarije nog).

Inderdaad.
Het had wel nog spannend kunnen worden , als Raikkonen niet gecrashed was.
Ja , Schumi is gewoon niet bij te houden dit jaar.

Terug
Naar boven